Avatar uživatele
anonym

Podepsal jsem za stejné období dvakrát

Dobrý den před dvěma lety sem nastoupil do zaměstnání -A- kde za mě dělali daně letos v lednu 3.1.2011 sem šel na DPP k zaměstnavateli -B- tato dohoda trvala do 31.1.2011 tam mi dali podepsat znovu růžový papír od 1.2.2011 u za­městnavatela -A- už nepracuji ale u zaměstnavatele -B- jsem na HPČ účetní přišla s tím že sem to podepsal a že je to průser takže ten papír nepošle, tím pádem to bude jako bych v tomto roce nepodepsal daně a že se to vynuluje a finanční úřad nic nepozná ale mě se to nějak nelíbí můžete mi prosím poradit? Případně co mám udělat než bude nějaký malér? a jak velký malér by to byl? děkuji.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4815 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
jahudka_vlm

Rozhodně se poradit na sociální správě či finančním úřadě a nevěřit účtní. Vím o čem mluvím!

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
standa

žádný průšvih se nekoná 🙂

  1. Zaměstnavatele B (což je váš nyní poslední zaměstnavatel) požádejte o provedení zúčtování daní za rok 2010
  • formálně jste tuto žádost měl zaměstnavateli podat do 15.2.2011, ale věřím, že vám účetní výjde vstříc a umožní vám ještě dodatečně, abyste do ´růžového´ prohlášení do části III. napsal, že žádáte o toto ´roční zúčtování záloh na daň´
  • zaměstnavateli však musíte doložit potvrzení o svých příjmech za rok 2010 od zaměstnavatele A
  1. pokud vám zaměstnavatel B vstříc nevýjde, tak to taky nevadí, protože si pak budete muset daňové přiznání podat sám…, opět budete potřebovat výše zmiňované potvrzení o příjmu od zaměstnavatele A.

Btw. ten letošní lednový příjem na DPP u zaměstnavatele B, nemá s vaším daňovým přiznámím za rok 2010 nic společného.

Pokud Vám účetní od zaměstnavatele A nechce vystavit potvrzení o příjmech za rok 2010, tak se taky nic neděje, proto v takovém případě vám tento zaměstnavatel A bude muset udělat zúčtování on.

Závěr: