Avatar uživatele
jenbo

Mohu jakožto provozovatel restauračního zařízení odmítnout obsloužit problémového hosta ?

Ptám se za známého, mohu jakožto provozovatel restauračního zařízení odmítnout obsloužit problémového hosta, se kterým jsem měl v minulosti problémy. Problém spočívá, že když se opije je vulgární na obsluhu i hosty. Tento host obeslal stížnostmi veškeré instituce které zná ( PČR, Městský úřad…). Jeho obsluhu jsem zakázal samozřejmě i zaměstnancům. Porušuji tímto nějaký zákon a v případě, že ano, který., popř. co mi může za mé chvání hrozit.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? flodur, Damiana, SeptikB před 4469 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Johny_r

Nejsem právník, takže mou odpověď neberte jako závaznou, ale z logiky věci nechápu proč byste nemohl. Vy jste soukromý podnikatel a je jen Vaše rozhodnutí, komu poskytnete své služby. Ze zákona podle mne nikdo nemá právo na to být obsloužen ve Vaší restauraci. Klidně můžete hospodu zavřít a nikdo si nemůže stěžovat, že máte zavřeno.
Samozřejmě pokud byste dotyčného odmítl obsloužit z rasových nebo jiných diskriminujících důvodů, už bych si tak jist nebyl (to ovšem neznamená, že nemůžete odmítnout obsloužit příslušníka nějaké menšiny, protože se opije a obtěžuje okolí).

Toť můj názor.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Damiana

Copak u vás není jiná restaurace, že tohoto nechtěného štamgasta máte pořád na krku vy? Asi ne, že? Ale pobavilo mne, že kvůli návštěvě hostince dovede být někdo tak zodpovědný – co se týká legislavity! Je obdivuhodné co jeden udělá pro plný půllitr!