Avatar uživatele
Jan Ihnát

Kolik stojí měsíční výdaje na psa, a to na žrádlo/prohlídky?

Dobrý den,

kolik stojí měsíční výdaje na psa(zlatý retriever/labra­dor)? Uvažuji o koupi psa(od štěněte) a chci si zhruba propočítat na kolik mě měsíčně výjde(žrádlo,proh­lídky atd…). Zahradu mám 1600m čtverečných,takže se pes i s procházkami bude mít dobře. Situace se má asi tak, že jsem pracující a přítelkyně student s brigádou, takže těch peněz navíc moc nebude.

Děkuji za odpovědi

Půvdní „neotázka“
Měsíční výdaje na psa – žrádlo/prohlídky

Upravil/a: annas

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? redy před 2983 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
redy

Takhle to nejde říct. Můj pes sežere víc, než třeba labrador, a labrador sežere víc než čivava 🙂
Počkala bych, až přítelkyně skončí školou.
Je velký finanční rozdíl v granulích. Kupuju 15kg pytle StarVita.
Dva pytle zbaští za měsíc, plus laskominky – taková dobrůtka stojí 20ku a on ani neví že ji sežral 🙂

Byla jsem sním na 2roční kontrole, váží 90kg a v kohoutku už má 82cm.

Když chcete psa, nesmíte se ptát, kolik bude stát 🙂
Protože pořizovací cena, je jen začátek.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Pořiď si s přítelkyni dítě, přijde to levněji a vy budete šťastní.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Stingo

Žrádlo až takový problém nebude, ale ty návštěvy u veterináře se můžou prodražit. To se nedá předem odhadnout.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
arachis