Avatar uživatele
Jan Ihnát

Kolik stojí měsíční výdaje na psa, a to na žrádlo/prohlídky?

Dobrý den,

kolik stojí měsíční výdaje na psa(zlatý retriever/labra­dor)? Uvažuji o koupi psa(od štěněte) a chci si zhruba propočítat na kolik mě měsíčně výjde(žrádlo,proh­lídky atd…). Zahradu mám 1600m čtverečných,takže se pes i s procházkami bude mít dobře. Situace se má asi tak, že jsem pracující a přítelkyně student s brigádou, takže těch peněz navíc moc nebude.

Děkuji za odpovědi

Půvdní „neotázka“
Měsíční výdaje na psa – žrádlo/prohlídky

Upravil/a: annas

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? redy před 2983 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
redy

Takhle to nejde říct. Můj pes sežere víc, než třeba labrador, a labrador sežere víc než čivava 🙂
Počkala bych, až přítelkyně skončí školou.
Je velký finanční rozdíl v granulích. Kupuju 15kg pytle StarVita.
Dva pytle zbaští za měsíc, plus laskominky – taková dobrůtka stojí 20ku a on ani neví že ji sežral 🙂

Byla jsem sním na 2roční kontrole, váží 90kg a v kohoutku už má 82cm.

Když chcete psa, nesmíte se ptát, kolik bude stát 🙂
Protože pořizovací cena, je jen začátek.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Pořiď si s přítelkyni dítě, přijde to levněji a vy budete šťastní.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Stingo

Žrádlo až takový problém nebude, ale ty návštěvy u veterináře se můžou prodražit. To se nedá předem odhadnout.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
arachis

Velcí psi toho sní opravdu dost, a pokud ho chcete krmit kvalitněji a třeba mu i vařit nebo kupovat syrové (mražené) maso z krmiv pro zvířata, nebudete se stačit divit. A nezapomeňte, že větší plemena trpí na klouby a tabletky jsou drahé a také pejsi se dožívají kratšího věku. Kupte si něco menšího. Na výběr je toho hodně, od klidných gaučových plemen po „hyperaktivní malé kamzíky“. Jinak když je pejsek zdravý a absolvuje základní řadu očkování a odčervení, tak potřebuje každý rok nebo 3 vakcínu proti vzteklině, ta je ze zákona. A cena se různí podle kil. Ze zákona se také pejsek musí přihlásit na úřadě,kde zaplatíte každý rok poplatek. 250kč –2500Kč podle místa bydliště. To si určuje každé město (obec) samo. Minimálně 2× za rok obojek proti klíšťatům a blechám -kvalitnější 500Kč a když pak blešky chytí a to i na vlastní zahradě, a že je chytí, tak pak vodičky za krk. Malý pes ±80Kč,velký i 300Kč. Další zodpovím třeba do sz.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
redy

Stingo: Ten pytel stojí 1450kč a to v akci.
Teda jestli by někdo nekrmil těma blavama, za 300sta. 4% masa.
To potom máš pravdu, že doktor by se prodražil. Jinak zdravej pes jednou za rok – iněkce 290kč a prášky na odčervení se dávají podle váhy psa to už něco stojí, prášky 2× do roka.
Nějaký dobroty, hračky. Hlavně když štěně učíš poslušnosti, to se ti pes nepřetrhne, bez odměny 🙂
Sáček dobrot za odměnu stojí kolem 50tky.
Pak je dobrý pojištění psa, ročně za 500kč.
Taky jezdíme na akce ale to už jak kdo chce.

před 2983 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Jan Ihnát

Tak to nee.. S dítětem se počká tak 5 let, teť je na řadě pes

před 2983 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Tak až budeš vědět náklady na psa za měsíc x 12 × 5 = x , tak, ta značná suma tě překvapí.

před 2983 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek