Avatar uživatele
jirka F

Kolika cizími jazyky mluvíte?

Já asi jen anglicky, a to ještě s bídou.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Malvína před 1101 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
quentos

Definuj „mluvit“. Pokud tím myslíš komplexní aktivní a pasivní porozumění, tak jen anglicky. Pak se ještě s (nikoli „z“) bídou domluvím německy (když bude dotyčný mluvit pomalu a spisovně), pár slov dám dohromady francouzsky (díky své začátečnické francouzštině jsem si kdysi koupil vytoužený lístek na koncert) a prošel jsem základy (ale opravdu jen základy) ruštiny.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kelt

Moc jazyky neumím, ale baví mne. V knihách a na počítači mám asi 50 různých jazyků, někde umím pár slov, někde pár vět, někde jsem schopen číst, poslouchat i komunikovat. A to jsem samouk. Na úrovni C2 nejsem v žádném , ale dělal jsem a dělám angličtina, francouzština, němčina, španělština, ruština, hebrejština, korejština, japonština, irština, baskičtina, arabština, finština, latina, madarština, hauština, swahilština, romština.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

Tu AJ nějak dám. Jinak základy NJ,RJ ale… mno rukama nohama se domluvím líp.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
paul1

Kuchyňská němčina a kuchyňská ruština.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kepler

Pokud by se brala i slovenčina, tak čtyřmi. Ne moc dobře, ale když přidám grimasy a mávání rukama, tak to na domluvení většinou stačí.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Justin1

Umím anglicky a francouzsky, ale francouzštinu používám jenom výjimečně.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Nassin

… a k čemu ti to bude?😁
Mluvím svým jazykem, jiný nemám, ale dohovořím se se Slovákem, Polsky a gesty i posunky s německy mluvícími lidmi.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Ametyst

Sedmi.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Irenejis