Avatar uživatele
Jiaxin WANG

Jestli jste vyplnili sčítací formulář?

Dobrý den, teď studuju češtinu v Olomouci a mám otázku ohledně své bakalářské práce. Když vyplnili sčítací formulář, vyplnili následující dvě otázky a vyplnili ty pravidelně?

  1. Jaký je Váš mateřský jazyk? (Lze uvést 2 mateřské jazyky)
  2. Uveďte Vaši národnost

Jestli víte, prosím mi zahechte komentář. Moc děkuju!

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 391 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

  1. čeština
  2. lakotská,

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
elkon

A co je na tom složitého? V mém případě jazyk český, národnost česká. Není třeba za tím hledat cokoli.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Rocker

Všechno mám české

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
aliendrone

Víš že existují lidé, kteří vládám NEVĚŘÍ? A proto se snaží na sebe co nejméně upozorňovat, natož přímo jí darovat údaje, které MOHOU být zneužity proti nim (nejen vládou/systémem, ale i třetími stranami)? 😉

S ohledem na následky (jistě je takové dobrovolné NEPOSKYTNUTÍ nějak POSTIHOVÁNO, penalizováno/tres­táno) moc nevěř odpovědím uživatelů. 🙂

Upravil/a: aliendrone

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Filip84

Pokud si dobře vzpomínám, tak moravský jazyk a moravská a německá národnost.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Dochy

Pardon, ale ta čeština je ještě na dost dlouhou diskusi. Nepochopil jsem na co se ptáš.

Avatar uživatele
Filip84

Dochy: Na to, že ta holka bude Číňanka, pravděpodobně z Čínské republiky, protože z lidově demokratické Číny by ji tady asi jenom tak lehce nepustili, má tu češtinu dobrou, ne? 🤷‍♀️

To máš, jak s Viety, pro ně je to opravdu těžké, jakýkoli slovanský jazyk, ne tak čeština!

Avatar uživatele
Dochy

To sice chápu a také po kontrole jména jsem z ivektiv přešel na neutrál (tedy alespoň doufám, že to nikdo jako invektivy nebere) ale opravdu jsem nepochopil smysl dotazu, takže nemohu odpovědět.