Avatar uživatele
Pokročilý

Divné hleny

omlouvám se za to, že je tato otázka trochu nechutná ale dost mě zajímá odpověď.¨

jednou jsem měla rýmu tak jsem si stříkla do nosu Stérimar abych se mohla pořádně vysmrkat. Potom jsem si do každé dírky strčila kousek kapesníky aby Stérimar nevytekl ven. Když jsem ty kousky oddělala vyjel mi z nosu obrovský hlen velký asi jako dětská pěst. Nevíte někdo proč?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Nejspíš se tot staloproto, že hleny byly zaschlé někde v dutinách. Přípravky jako Stérimar apod. mají horní dychací cesty uvolňovat a ředí ten hlen. Ten Váš se odloučil od stěny takto vcelku. Buďte jen ráda, že tam nezůstal.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1776
Zlatý mosoj 1528
Zlatý marci1 1376
Zlatý annas 1076
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý gecco 847
Zlatý briketka10 761
Zlatý quentos 743
Zlatý iceT 577
Zlatý zjentek 511

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.