Avatar uživatele
nyjono

Čím natřít tuto kárku?

Očistit drátěným kartáčem a čím pak natřít?

  1. vrstva základovka na kov
  2. vrstva jakákoli barva na kov?

Nebo doporučíte něco jiného?

Dík.

Zajímavá 0 před 2046 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
msi

ahoj, základovkou, třeba HOSTAGRUND PRIM 3v1 S 2177, maj to v obi, zredis ředidlem trošku, stačí 1 nátěr, ale kdybys nahodou dělal 2, tak to nech od prvniho natěru třeba pul dne zaschnout… neloupe se to, je to normálně antikorozni nater

..treba

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
aliendrone

To záleží na tom, jak dobré to chceš mít a jak moc se na tom chceš vyřádit.
Ten Hostagrund 3v1 je celkem fajn (s ohledem na cenu). Hammerite vypadá lépe. (a je o DOST dražší) Každopádně bych se ale nespokojil jen s očištěním kartáčem, ale vzal bych na to šmirgl 80–120ku. (nemyslím sedřít na čistý kov, ale aby nedostatečně držící barva povolila, když to stávající barva přežije, bude to OK, samotný ocelový kartáč je nedostačující)

Kdybys měl zájem to udělat POŘÁDNĚ, tak:

  1. Rozebrat (z první vidím, že mimo kol jde odstranit i rukojeť)
  2. Zbavit staré barvy a koroze – ideálně opískovat (jestli máš možnost), popřípadě opálit starý nátěr horkovzduškou­/letlampou (HROZNÝ opich!) a obrousit šmirglem do čista (lze uvažovat i o galvanickém odrezení jestli máš možnost), mnohem lehčí je použít nějaký lakostah (Barvožrout, Lakostan apod.), to pak starý nátěr hned jak povolí jednoduše oškrábeš kartáčem.
  3. Nastříkat/natřít základovkou na kov (syntetickou, polyuretanovou – jakoukoliv, hlavně ne vodou ředitelnou!) V případě průseru přebrousit.
  4. Nastříkat plnič, přebrousit (klasika 240/320) (tedy pokud si s tím vážně chceš vyhrát ;) :D :D)
  5. Nastříkat vrchní barvu – (opět v žádném případě NE vodou ředitelnou), přebrousit, pak 2 vrstva, přebrousit (důležité je, aby barva byla před broušením vytvrzená), doporučuji dát barvy 3 vrstvy (pokud jde stříkání), válcem/štětcem stačí jedna, ale stříkání je prostě BEST!)
  6. Vrchní lak – doporučuji dvojsložkový polyuretanový 2–3 vrstvy, mezi nimi přebrousit, vrchní ve finále perfektně vyleštit leštící pastou/ami (tady nebude asi stačit jen leštička, něco budeš muset ručně molitanem) [také připomínám možnost jednosložkového polyuretaňáku s následným vypálením]

Kola i šrouby/matice po DŮKLADNÉM odrezení nechat PROFÍKY nachromovat (pokud se tím zrovna neživíš, to pak zmákneš sám, jinak PROFÍCI, jestli to má za něco stát)

Ventilky NOVÉ, pláště také nebo alespoň po důkladném omytí na 3h do minerálního oleje (může být i vyjetý), pak omýt Jarem (NE lihem, benzínem apod.!!), pak jako na vojně – vypucovat krémem na boty (lze pro lepší efekt vyplnit nápisy [nevím co tam je > Barum?] bílou voskovkou na gumy)

Smontovat, nahustit, případně doplnit odrazkami (vpředu bílé, po stranách oranžové, vzadu červené) a vložit předem připravené dno (rozepisovat přípravu/výrobu dna nebudu) a pokud se naskytne možnost na madlo natáhnout gumovou rukojeť (pro lepší úchop) ;) :D :D

Chvilkami po večerech to máš za týden, nejpozděj za 10 dní v cajku (záleží, jak dlouho bude trvat borcům chromování)

VOILÁ!!! Hnedle máš za cenu cca +/- 15000Kč SUPERLUXUSNÍ kárku, kterou má jen pár lidí v republice!!!

No jo, blbnu. Ale podívej na ty „dotazy“, copak stojí za to na ně odpovídat? ;) :D :D

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek