Avatar uživatele
kreygon25

Bonita u hypotéky

Dobrý den. Jsem student a do budoucna plánuji hypotéku (cca.za 5 let). Mám studentský účet u KB a byla mi nabídnuta kreditní karta s revolvingovým úvěrem, s kterým při zaplacení do 25. dne měsíce nemám žádný úrok. Jelikož úvěr nepotřebuji, tak jsem odmítl. Teď si ale řikám, že kdybych si každý měsíc pujčil třeba 20000,–,nešáhl bych na ně a za pár dní je zase vrátil. A takhle bych to třeba celý rok otáčel, tak jestli mi to pak při žádosti o hypotéku nepřilepší?(nez­lepší bonitu?). Nebo neznáte nějaké věci, ktere by mohli přilepšit, krome vyse platu a bezdluznosti samozrejme. Děkuji za odpověď

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4530 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
pokazdejinak

kreditní karta je náhodou dobrá věc, pokud jí správně používáte – dají se platit běžné nákupy, takže si na to vlastně půjčujete peníze banky a pokud to v bezúročném období vždycky (!) splatíte, vaše vlastní peníze můžou ležet na účtu trochu déle a (záleží na úroku) i něco málo vydělat (nebo spíš neztratit)
samozřejmě dobrá historie splácení není nikdy naškodu ;)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Georgo2010

Také jsem měl studentský účet u KB s možností „bezúročné“ půjčky tuším do 30 tis. Problém nastal při vyřizování hypotéky, protože jsem byl z pohledu banky potenciální dlužník (navíc stačí dlužit řádově koruny a můžete být zapsáni do registru dlužníků ani nevíte jak) a musel zrušit účet. Určitě bych se obrátil na bankovního nebo lépe nezávislého finančního poradce.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek