Avatar uživatele
Registrovaný

Nejlepší způsob jak usnout?

Jsem vážně plná energie ale potřebuju se vyspat. Prášky si brát nechci. Tak schválně jak to děláte vy když neumíte usnout?
P.S Počítání oveček vážně nefunguje :)
Doplňuji:
P.S Trapný odpovědi fakt miluju. Tohle není místo kde chodíte s lidmi vyje**t...

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Dej si teplý mlíko. To pěkně uspává.
Taky je dobré, když se člověk během dne rozumně utahá, ale to ti asi teď už nepomůže, když to chceš na dnešek, že?
Pak je taky dobré, utahat oči, tj. číst si knížku.
No a taky jde to neřešit. Pokud zítra brzo vstáváš a je to jen jednorázové, tak to tělo v pohodě zvládne, takže to neřeš, až usneš, tak usneš, nemá smysl se tím nervovat. To pak tuplem jen tak neusneš. :-)

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Lehnout si a spát. Usínat jsem se zřejmě naučil hned po narození a doposud jsem to nezapomněl. Takže usínat umím. Pokud se přece jen stane, že neusnu hned, tak otevřu okno a pořádně vyvětrám. Pak usnu velmi rychle


Avatar uživatele
Registrovaný

A dělení oveček funguje?


Avatar uživatele
Bronzový

Jestli ti bylo 18 dej si trochu vína,piva nebo 1-2 skleničky whisky...Více ne má to opačný účinek


Avatar uživatele
Zlatý

plná energie se do spaní nenuť. Až to bude tělo opravdu potřebovat, řekne si o to. Věta- "Jsem vážně plná energie ale potřebuju se vyspat" , je podle mého nesmysl z neznalosti funkce vlastního těla


Avatar uživatele
Bronzový

Lehni si do uvolněné polohy - šavasána nebo na boku zavři oči a snaž se uvědomit, tíhů na jednotlivých místech těla, nohy, ruce, obličej - všechno, pak si uvědom teplo v rukách, jak ti proudí krev, uvolni tělo, zbav se všech myšlenek, představ si, že je někam dáváš a soustřeď se na dech. Můžeš si v duchu počítat pozpátku a představovat si, že sestupuješ hlouběji, dostaneš se do alfa hladiny, která ti pomáhá usnout. Tedy žádné násilí, volně dýchej, výdech dvakrát delší než nádech. .


Avatar uživatele
Registrovaný

Meduňkový čaj nebo teplé mléko s medem.


Avatar uživatele
Registrovaný

Jako je hygiena těla, tak je hygiena spánku. Znamená to před spaním si pořádně vyvětrat, nenechat svítit (ani noční světlo), atd. Funguje i to, nemít v místnosti kde se spí hodiny, aspoň aby na ně nebylo vidět (budíka dát pod postel),to patří také k hygieně spánku. Člověka totiž deprimuje to, že nespí a vidí kolik je hodin a říká si, to je hrůza, tolik hodin a já nespím, atd. A když se stále nechce spát, tak než se trápit a kroutit se v posteli a nervovat se, tak se doporučuje vstát, vyvětrat, obléci se, obejít blok, vrátit se, ulehnout. Za celý tento proces SE NEPODÍVAT NA HODINY A ANI NĚJAK NEZJIŠŤOVAT ČAS. Spánek je 100%.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1605
Zlatý mosoj 1494
Zlatý marci1 1277
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 990
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 714
Zlatý quentos 713
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.