Avatar uživatele
Tresnicka096

Co může být příčinou zvracení krve?

Dobrý den, již 3× jsem zvracela krev. Byla jsem u doktorky, ale ta nic nenašla. Posledni dobou mě i bolí hlava a občas mám mírné krvácení z nosu. Nevíte, co se může dít? Jak říkám… doktorka nic nenašla… takže mě to celkem i děsí…

Dekuju za odpověď…

Zajímavá 0 před 2406 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Příčin může být celá řada. Takto na dálku bez vyšetření nikdo nemůže diagnostikovat.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kepler

Příčin může být více a příznaky jsou varující a znepokojivé. https://prizna­ky.vitalion.cz/zvra­ceni-krve/ Nepodceňoval bych to. Tvoje doktorka je špatná, okamžitě tě měla odeslat na odborné vyšetření. Jsem sice laik, ale neponechal bych nic náhodě a volal 155. Snad nedělám planý poplach.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
yuko

To chce zmenu doktorky. Neposlala Te na zadne vystreni? Musi byt nejaka pricina. Sla bych primo na ORL a zmenila praktickou lekarku.

Zdroj: http://www.vir­tualninemocni­ce.cz/priznak/zvra­ceni-krve

Upravil/a: yuko

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
cynique

Jak víte, že to byla krev? Váš popis je zcela nedostatečný. Nemá smysl se k stavu vyjadřovat.

Tvrdit o doktorce (jako Kepler), že je špatná, bych si asi netroufl.

před 2406 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kepler

Ty bys jako lékař ignoroval zvracení krve? Pozná to i laik, budě je zvratek zbarven do červena, nebo je černý, pokud je krev natrávená ze žaludku. Jo, znám takové „lékaře“. Když nedoneseš hlavu pod paží, napíšou ti acylpyrin. Bohužel znám dost případů, kdy takoví felčaři zavinili i smrt. Minimálně na to odborné vyšetření měla pacientka jít a ne, že ne.

před 2406 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
cynique