Avatar uživatele
linda22

Nevíte, zda je možné bez maturity pracovat jako účetní? Více v popisu.

Účetní bez maturity

Zdravím, mám takový problém a to, že studuji denní formu oboru ekonomika a podnikání, od 3. ročníku, ve kterém teď jsem, nežiji s rodiči kvůli velkým problémům (domácí násilí), které na mě měly fakt velký psychický nátlak, který jsem už pomalu nezvládala. Bydlím tedy u přítele a jeho rodičů, mám 2 brigády a živím se sama (nájem, jídlo a další útraty). Ve škole toho ale máme hodně a já to s brigádama, na které chodím každý den, a zrovna za tím barem, kde jsem pokaždé do 1–2 ráno, moc nezvládám. Brigády měnit nechci, protože nikde mi takhle časově flexibilně nevyhoví. Do toho mám i psychické problémy, které tady ale nechci zveřejňovat, tak mám chuť prostě seknout se školou a udělat si nějaký rekvalifikační kurz účetnictví, protože mě to účetnictví mě zrovna baví. Jenže nevím, jak by to bylo pak se shánením práce v tomto oboru. Skoro všude právě hledají lidi s maturitou. Nemá někdo zkušenost, nebo neví, zda by mě s rekvalifikačním kurzem z účetnictví + do toho ovládám dobře angličtinu, tak případně i s nějakým certifikátem z angličtiny, které by dokazovaly, že účetnictví, i angličtinu ovládám,v nějaké firmě zaměstnali? Děkuji.

Upravil/a: annas

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Rokio před 2148 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
autacek

Dodělej si vzdělání, to je nejhlavnější a myslím že priorita. O lidi jen se základkou na odborné pozice opravdu zájem není, mimo to, výška dosažené odbornosti a kvalifikace má vliv i na případnou výši následného výdělku.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Rokio

Dodělej si školu a udobři se s rodiči. Se základkou neseženeš pořádnou práci a už vůbec ne duševní.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ivzez

Pro práci účetní potřebujete minimálně maturitu, která je (pokud
vím) podmínkou i pro přijetí do rekvalifikačního kurzu pro účetní.