Zítra už po třetí půjdu reklamovat můj telefon zakoupen u společnosti Vodafone. Chci se zeptat, po kolikáté reklamaci mám nárok na odstoupení od smlouvy? První reklamace byla kvůli nabíjení, kde byla vyměněna základová deska telefonu. Druhá reklamace byla z důvodu zpomalení telefonu, vypínání a občas nereagoval dotykový display. Vada byla v předním krytu, který byl vyměněn a byl přehrán software. Po měsíci se závada zpomalení a nereagování dotykové displaye objevila znova. Mám tedy při této třetí reklamaci právo na odstoupení od smlouvy?
Doplňuji:
Telefon je stále ve dvou roční záruční době.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 2901 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Kupující má právo na výměnu zboží či na odstoupení od smlouvy v případě, že se stejná vada vyskytne po opravě opakovaně, tzn. vyskytne-li se na výrobku ta samá vada, která byla již v záruční době dvakrát reklamována. Totéž právo má kupující i v případě, že zboží trpí více vadami současně, tedy má v době uplatnění nároku z vad alespoň tři odstranitelné vady. Zákon mluví o opakující se závadě (zákon neříká kolikrát) a vy máte právo buď od smlouvy odstoupit, tedy na vrácení peněz nebo na výměnu zboží.
http://www.ceskatelevize.cz/…
http://www.vodafone.cz/…
http://www.google.cz/…
0 Nominace Nahlásit |
Bohužel ne momentálně....jedná se o dvě různé závady a nebyly současně...spíš vezmou telefon znovu do záruční opravny než by vrátili peníze....samozřejmě na to mají 30 dnů,ale to jistě víte
0
před 2901 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek