Avatar uživatele
jakho

Můžete poradit, co mám dělat, abych získal certifikát z ANJ, když se mně nějak angličtina nedaří?

stydím se a za svojí angličtinu

Ahoj, stydím se za sebe a potřebuji radu. Doufám že tady jsou inteligentní lidé. Je mě na 24 a ještě nemám certifikát z aj chci b1 nebo b2. Je to normální nebo jsem selhal ? Můžete mě poradit nebo sdělit vaše názory ? Myslíte že to sám zvládnu ? Bojím se a dost !

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 1890 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Edison

Absolutně nechápu, proč se stydět. Ale jednu radu bych měl, pokud to tak moc chceš, tak není nad to se učit, seučit, seučit.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Mc Merkurion

… já sem daleko starší a neumím ji vůbec a nestydím se za to … a umím trochu rusky a taky se za to nestydim …

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kelt

Já sice jsem samouk na angličtinu, učím se víceméně 40 let. Dokážu hodně přečíst, ale nejsem důsledný, potřeboval bych asi taky nějakého lektora. V podstatě certifikát z nějakého jazyka znamená číst, psát, mluvit a poslouchat na určité úrovni. Zjistěte si, co umíte nejlíp a v čem jste horší, a snažte se zlepšovat. Můžete si najít učitele, nebo přes skype si zajistit rodilého mluvčího, který by vám také pomáhal. Nejlepší je smozřejmě pobyt dané zemi.
Mohu vám také doporučit nějaké knihy – učebnic angličtiny, Oxford, Cambridge a pod je na našem trhu dost, také je zde četba knih v originále, zrcadlový text s nahrávkou a pod. Třeba na youtube si můžete stáhnout četbu v originále, objevuje se zde text a přitom slyšíte speakera , který ten text čte. Pokud rozumíte anglicky, tak si to přečtete rychleji než to uslyšíte a můžete to poslouchat v duchu s ním..
Na youtube jsou taky různé rady a kurzy, kde to vysvětlují – to se dá stáhnout a používat dle potřeby. Například English hacker, a jiní.