Avatar uživatele
Kepler

Pokud nemáte „chytrý“ telefon, tak z jakého důvodu?

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 1249 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Emefej

Vadilo by mi nabíjení každý den

Jsem spokojeným majitelem hloupého telefonu, chytrý bych nechtěl, neměl bych pro něj využití. Nabíjím každých 10 dní a jsem v pohodě.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
da ny

Co jiného?

Nepotřebuji mobilní internet a přístup na sociální sítě.
. Nepotřebuji navigaci, Mít sluchátka v ušních boltcích, při svých pochůzkách.
Mám telefon na volání a příjem sms zpráv. Od těch, kteří mne jimi „bombardují“ :) Nepotřebuji krokoměr. Neztrácím čas hraním her.
Přehnaná/předražená investice do kvalitního přístroje.
Nejsem student, nepotřebuji nápovědu, taháky.
Nepotřebuji komunikovat se školou (u VŠ včasná komunikace podmínkou :().
Škodlivost takového telefonu, údajně nebyla přímo potvrzena, ani vyvrácena.
(hlavně v noci ) ;) Věčné aktualizace, Každý večer myslet na přepnutí do klidového režimu, změnu barvy displaye, to by mně nebavilo ;D Chci i nadále pěkně usínat a prima spát.
Tlačítkový nabíjím 1× v týdnu.
No, prostě ho ještě nepotřebuji … :)))

Upravil/a: da ny

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
aliendrone

Co jiného?

Mám jak chytré, tak „úplně blbé“ telefony. Ty jsem donedávna používal (svým způsobem vlastně DODNES, to je ale velmi privátní téma, rozvádět nebudu) právě pro jejich „blbost“. Nejde ani tak o hackery, jako spíše o soukromí. Musí jít ale vpravdě o HISTORICKÉ kusy, soudobé tlačítkáče jsou napěchovány „slídiivou podporou“ skoro stejně, jako jejich „chytřejší“ bratři.