Avatar uživatele
Petr Kaňa

Ovlivní druh maturity budoucí zaměstnání?

Nevím z čeho mám dělat maturitu jestli z matematiky nebo angličtiny. Myslíte že když budu hledat práci ovlivní to nějak? Nebo na to zaměstnavatel nebere ohled a zajímá ho jen jestli tu maturitu mám nebo nemám.
Jsem obor mechanik seřizovač a na vejšku spíš neplánuji.
Děkuji za rady, je to pro mně velké dilema.

Zajímavá 0 před 1457 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Rozhodující je, kde najdete uplatnění. Pokud v podniku, která má zahraniční styky, výhodnější je angličtina, zvláště pokud budete mít třeba jazykový certifikát

Je pravda, že pokud znáte dobře angličtinu, můžete se osvědčit i bez známky na vysvědčení. Vysvědčení je jen papír, záleží na komunikačních schopnostech v daném jazyku.

Jinak maturita je maturita, takže máte kvalifikaci pro určitou funkci. Někde můžete víc uplatnit matematické znalosti, jinde jazykové.

Opakuji, netuším, jak se na to dívají potenciální zaměstnavatelé.

Rozhodnout se musíte sám.
--

Ad Astaroth47,

co bylo v minulosti, už dávno neplatí. Dělají se přece pohovory, konkursy, takže absolvent musí něco prokázat. Známky nejsou možná rozhodující, jak jsem napsala, ale o čem svědčí ty špatné?

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

V životě se mě nikdo neptal, z jakejch předmětů mám maturitu. A na známky už tuplem ne.

Při prvním ucházení se o práci zaměstnavatele sice zajímalo JESTLI mám maturitu, ale víc ho zajímala praxe a praktický znalosti – a to včetně toho, co jsem dělal na praxi v rámci studia.
Při dalších změnách zaměstnání se už řešila jen praxe, dovednosti a znalosti z předchozí práce.

Za sebe tudíž můžu říct, že zaměstnavatele zajímá maximálně obor, kterej jste vystudoval.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek