Avatar uživatele
Pokročilý

Lze vymáhat částku za dopravu, když jsem nedostal oznámení o vyzvednutí zásilky a ČP ji vrátila odesilateli?

Nevyzvednuti zásilky z shopu


Objednal jsem si zboží na dobírku přes..... No... Českou poštu (nekamenujte mé)
22.3. Bylo zboží objednáno
25.3. Mi prisel mail, že bylo odesláno..
18.4. Mi napsal majitel eshopu, že se mu vrátilo zboží s poznamkou - nevyzvednuto. Že v tom prý má peníze za dopravu a za vraceni..

Pošta mi vždy chodí, telefon jsem také uvedl..
Nikdo nevolal, ve schránce nic.. Doma vždy nékdo byl..

Nevyzvednuti zboží neznamená odstoupeni od obchodu.
Já od něj tedy ani odstupovat nechci, nechám to poslat znovu PPLkem.

Není tu možnost nějakeho vymáhaní částky za dopravu ?
Já to bral tak, že se na mě buďto vykašlal a nic neodeslal nebo přeprodava zboží z Číny a tudíž mu do 2-3 mesicu dojde, on ho přebali a pošle ho o 1/3 dráž..

Zboží objednám znovu přes jiného dopravce. Doručí mi ho, já ho zaplatím. Starý obchod bude ale stále trvat. 14 dni vlastně už uplynulo.

Normálně bych to nechal být, ale chci mít jistotu, že pan majitel není vychcánek a neposlal do na poštu bez toho, aby mě o tom pošta informovala (to totiž jde..)

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Lhůta 14 dnů se počítá od převzetí zboží.
(Podle mne nemohla uplynout, protože Vám pošta zboží nedoručila.)

Neobejdnávejte zboží znovu, trvejte na doručení, protože Vám zboží
nebylo doručeno. (Problém s poštou by si měl vyřídit prodejce → měl
by reklamovat neposkytnutou zaplacenou službu.)

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Stejnou zkušenost mám také, a jistě tisíce dalších lidí, berte to prostě jako ponaučení, že příště se vyplatí nechat to hodit na nějakou nejbližší Úloženku nebo Zásilkovnu, to funguje vždy spolehlivě a na uložený balík VŽDY upozorňují SMSkou (a to klidně i několikrát po sobě pokud napoprvé zapomenete), tohle bohužel česká pošta obvykle nedělá a v kombinaci s přetěžovanými pošťáky kteří jsou přetlakem nic neřešícího vedení nuceni zásilky de facto nedoručovat to holt dopadá tak jak to všichni na vlastní kůži známe ... hlavně že se každá pobočka pošty podobá spíš koloniálů kde se na vás valí bankovní služby a losy ze všech stran, jako by se samotným doručováním neměli dost práce :-)

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Bronzový

Arne1

To je problém s Českou poštou. Stále jen házejí do schránky lístečky že nemohli doručit. Přitom zaplacené je doručení do rukou (doma).

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 625
Zlatý marci1 344
Zlatý gecco 308
Zlatý annas 283
Zlatý mosoj 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý Kepler 209
Zlatý briketka10 177
Zlatý ivzez 160
Zlatý Lamalam 146

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.