Zeptal/a se – 20.duben 18:49
Nakupování – E-shopy
Objednal jsem si zboží na dobírku přes..... No… Českou poštu
(nekamenujte mé)
22.3. Bylo zboží objednáno
25.3. Mi prisel mail, že bylo odesláno..
18.4. Mi napsal majitel eshopu, že se mu vrátilo zboží s poznamkou –
nevyzvednuto. Že v tom prý má peníze za dopravu a za vraceni..
Pošta mi vždy chodí, telefon jsem také uvedl..
Nikdo nevolal, ve schránce nic.. Doma vždy nékdo byl..
Nevyzvednuti zboží neznamená odstoupeni od obchodu.
Já od něj tedy ani odstupovat nechci, nechám to poslat znovu PPLkem.
Není tu možnost nějakeho vymáhaní částky za dopravu ?
Já to bral tak, že se na mě buďto vykašlal a nic neodeslal nebo přeprodava
zboží z Číny a tudíž mu do 2–3 mesicu dojde, on ho přebali a pošle ho
o 1/3 dráž..
Zboží objednám znovu přes jiného dopravce. Doručí mi ho, já ho zaplatím. Starý obchod bude ale stále trvat. 14 dni vlastně už uplynulo.
Normálně bych to nechal být, ale chci mít jistotu, že pan majitel není vychcánek a neposlal do na poštu bez toho, aby mě o tom pošta informovala (to totiž jde..)
Zeptal/a se – 20.duben 18:59
Nakupování – E-shopy
Nevyzvednuti zásilky z shopu
Objednal jsem si zboží na dobírku přes..... No… Českou poštu
(nekamenujte mé)
22.3. Bylo zboží objednáno
25.3. Mi prisel mail, že bylo odesláno..
18.4. Mi napsal majitel eshopu, že se mu vrátilo zboží s poznamkou –
nevyzvednuto. Že v tom prý má peníze za dopravu a za vraceni..
Pošta mi vždy chodí, telefon jsem také uvedl..
Nikdo nevolal, ve schránce nic.. Doma vždy nékdo byl..
Nevyzvednuti zboží neznamená odstoupeni od obchodu.
Já od něj tedy ani odstupovat nechci, nechám to poslat znovu PPLkem.
Není tu možnost nějakeho vymáhaní částky za dopravu ?
Já to bral tak, že se na mě buďto vykašlal a nic neodeslal nebo přeprodava
zboží z Číny a tudíž mu do 2–3 mesicu dojde, on ho přebali a pošle ho
o 1/3 dráž..
Zboží objednám znovu přes jiného dopravce. Doručí mi ho, já ho zaplatím. Starý obchod bude ale stále trvat. 14 dni vlastně už uplynulo.
Normálně bych to nechal být, ale chci mít jistotu, že pan majitel není vychcánek a neposlal do na poštu bez toho, aby mě o tom pošta informovala (to totiž jde..)
Zeptal/a se – 20.duben 19:03
Nakupování – E-shopy
Nevyzvednuti zásilky z shopu
Objednal jsem si zboží na dobírku přes..... No… Českou poštu
(nekamenujte mé)
22.3. Bylo zboží objednáno
25.3. Mi prisel mail, že bylo odesláno..
18.4. Mi napsal majitel eshopu, že se mu vrátilo zboží s poznamkou –
nevyzvednuto. Že v tom prý má peníze za dopravu a za vraceni..
Pošta mi vždy chodí, telefon jsem také uvedl..
Nikdo nevolal, ve schránce nic.. Doma vždy nékdo byl..
Nevyzvednuti zboží neznamená odstoupeni od obchodu.
Já od něj tedy ani odstupovat nechci, nechám to poslat znovu PPLkem.
Není tu možnost nějakeho vymáhaní částky za dopravu ?
Já to bral tak, že se na mě buďto vykašlal a nic neodeslal nebo přeprodava
zboží z Číny a tudíž mu do 2–3 mesicu dojde, on ho přebali a pošle ho
o 1/3 dráž..
Zboží objednám znovu přes jiného dopravce. Doručí mi ho, já ho zaplatím. Starý obchod bude ale stále trvat. 14 dni vlastně už uplynulo.
Normálně bych to nechal být, ale chci mít jistotu, že pan majitel není vychcánek a neposlal do na poštu bez toho, aby mě o tom pošta informovala (to totiž jde..)
Zeptal/a se – 20.duben 19:08
Nakupování – E-shopy
Nevyzvednuti zásilky z shopu
Objednal jsem si zboží na dobírku přes..... No… Českou poštu
(nekamenujte mé)
22.3. Bylo zboží objednáno
25.3. Mi prisel mail, že bylo odesláno..
18.4. Mi napsal majitel eshopu, že se mu vrátilo zboží s poznamkou –
nevyzvednuto. Že v tom prý má peníze za dopravu a za vraceni..
Pošta mi vždy chodí, telefon jsem také uvedl..
Nikdo nevolal, ve schránce nic.. Doma vždy nékdo byl..
Nevyzvednuti zboží neznamená odstoupeni od obchodu.
Já od něj tedy ani odstupovat nechci, nechám to poslat znovu PPLkem.
Není tu možnost nějakeho vymáhaní částky za dopravu ?
Já to bral tak, že se na mě buďto vykašlal a nic neodeslal nebo přeprodava
zboží z Číny a tudíž mu do 2–3 mesicu dojde, on ho přebali a pošle ho
o 1/3 dráž..
Zboží objednám znovu přes jiného dopravce. Doručí mi ho, já ho zaplatím. Starý obchod bude ale stále trvat. 14 dni vlastně už uplynulo.
Normálně bych to nechal být, ale chci mít jistotu, že pan majitel není vychcánek a neposlal do na poštu bez toho, aby mě o tom pošta informovala (to totiž jde..)