Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 20.duben 18:49

Nevyzvednuti zásilky z shopu

Nakupování – E-shopy

Objednal jsem si zboží na dobírku přes..... No… Českou poštu (nekamenujte mé)
22.3. Bylo zboží objednáno
25.3. Mi prisel mail, že bylo odesláno..
18.4. Mi napsal majitel eshopu, že se mu vrátilo zboží s poznamkou – nevyzvednuto. Že v tom prý má peníze za dopravu a za vraceni..

Pošta mi vždy chodí, telefon jsem také uvedl..
Nikdo nevolal, ve schránce nic.. Doma vždy nékdo byl..

Nevyzvednuti zboží neznamená odstoupeni od obchodu.
Já od něj tedy ani odstupovat nechci, nechám to poslat znovu PPLkem.

Není tu možnost nějakeho vymáhaní částky za dopravu ?
Já to bral tak, že se na mě buďto vykašlal a nic neodeslal nebo přeprodava zboží z Číny a tudíž mu do 2–3 mesicu dojde, on ho přebali a pošle ho o 1/3 dráž..

Zboží objednám znovu přes jiného dopravce. Doručí mi ho, já ho zaplatím. Starý obchod bude ale stále trvat. 14 dni vlastně už uplynulo.

Normálně bych to nechal být, ale chci mít jistotu, že pan majitel není vychcánek a neposlal do na poštu bez toho, aby mě o tom pošta informovala (to totiž jde..)

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 20.duben 18:59

Není možnost nějakeho vymáhaní částky za dopravu, když jsem nedostal oznámení o vyzvednutí zásilky na ČP? Více v odkazu

Nakupování – E-shopy

Nevyzvednuti zásilky z shopu

Objednal jsem si zboží na dobírku přes..... No… Českou poštu (nekamenujte mé)
22.3. Bylo zboží objednáno
25.3. Mi prisel mail, že bylo odesláno..
18.4. Mi napsal majitel eshopu, že se mu vrátilo zboží s poznamkou – nevyzvednuto. Že v tom prý má peníze za dopravu a za vraceni..

Pošta mi vždy chodí, telefon jsem také uvedl..
Nikdo nevolal, ve schránce nic.. Doma vždy nékdo byl..

Nevyzvednuti zboží neznamená odstoupeni od obchodu.
Já od něj tedy ani odstupovat nechci, nechám to poslat znovu PPLkem.

Není tu možnost nějakeho vymáhaní částky za dopravu ?
Já to bral tak, že se na mě buďto vykašlal a nic neodeslal nebo přeprodava zboží z Číny a tudíž mu do 2–3 mesicu dojde, on ho přebali a pošle ho o 1/3 dráž..

Zboží objednám znovu přes jiného dopravce. Doručí mi ho, já ho zaplatím. Starý obchod bude ale stále trvat. 14 dni vlastně už uplynulo.

Normálně bych to nechal být, ale chci mít jistotu, že pan majitel není vychcánek a neposlal do na poštu bez toho, aby mě o tom pošta informovala (to totiž jde..)

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 20.duben 19:03

Lze vymáhat částku za dopravu, když jsem nedostal oznámení o vyzvednutí zásilky a ČP ji vrátil odesilateli?

Nakupování – E-shopy

Nevyzvednuti zásilky z shopu

Objednal jsem si zboží na dobírku přes..... No… Českou poštu (nekamenujte mé)
22.3. Bylo zboží objednáno
25.3. Mi prisel mail, že bylo odesláno..
18.4. Mi napsal majitel eshopu, že se mu vrátilo zboží s poznamkou – nevyzvednuto. Že v tom prý má peníze za dopravu a za vraceni..

Pošta mi vždy chodí, telefon jsem také uvedl..
Nikdo nevolal, ve schránce nic.. Doma vždy nékdo byl..

Nevyzvednuti zboží neznamená odstoupeni od obchodu.
Já od něj tedy ani odstupovat nechci, nechám to poslat znovu PPLkem.

Není tu možnost nějakeho vymáhaní částky za dopravu ?
Já to bral tak, že se na mě buďto vykašlal a nic neodeslal nebo přeprodava zboží z Číny a tudíž mu do 2–3 mesicu dojde, on ho přebali a pošle ho o 1/3 dráž..

Zboží objednám znovu přes jiného dopravce. Doručí mi ho, já ho zaplatím. Starý obchod bude ale stále trvat. 14 dni vlastně už uplynulo.

Normálně bych to nechal být, ale chci mít jistotu, že pan majitel není vychcánek a neposlal do na poštu bez toho, aby mě o tom pošta informovala (to totiž jde..)

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 20.duben 19:08

Lze vymáhat částku za dopravu, když jsem nedostal oznámení o vyzvednutí zásilky a ČP ji vrátila odesilateli?

Nakupování – E-shopy

Nevyzvednuti zásilky z shopu

Objednal jsem si zboží na dobírku přes..... No… Českou poštu (nekamenujte mé)
22.3. Bylo zboží objednáno
25.3. Mi prisel mail, že bylo odesláno..
18.4. Mi napsal majitel eshopu, že se mu vrátilo zboží s poznamkou – nevyzvednuto. Že v tom prý má peníze za dopravu a za vraceni..

Pošta mi vždy chodí, telefon jsem také uvedl..
Nikdo nevolal, ve schránce nic.. Doma vždy nékdo byl..

Nevyzvednuti zboží neznamená odstoupeni od obchodu.
Já od něj tedy ani odstupovat nechci, nechám to poslat znovu PPLkem.

Není tu možnost nějakeho vymáhaní částky za dopravu ?
Já to bral tak, že se na mě buďto vykašlal a nic neodeslal nebo přeprodava zboží z Číny a tudíž mu do 2–3 mesicu dojde, on ho přebali a pošle ho o 1/3 dráž..

Zboží objednám znovu přes jiného dopravce. Doručí mi ho, já ho zaplatím. Starý obchod bude ale stále trvat. 14 dni vlastně už uplynulo.

Normálně bych to nechal být, ale chci mít jistotu, že pan majitel není vychcánek a neposlal do na poštu bez toho, aby mě o tom pošta informovala (to totiž jde..)