Avatar uživatele
Kousekskla

Nefér přístup operátora – kde si stěžovat?

Cca před rokem jsem měl negativní zkušenost s Operátorem U:fon: http://blog.ma­rekhnatek.cz/u­fonovo-volani-jak-nevypada-skvela-sluzba/ . U:fon požadoval peníze, na které neměl nárok, vše skončilo na ČTÚ, který mi dal za pravdu. Považoval jsem to za vyřešené, jenže po X měsících si U:fon vzpomene a případ předá vymáhací agentuře. Ta mě teď otravuje. Nevíte prosím, kde konkrétně si mám stěžovat na tenhle postup a kde se bránit? Proti komu si mám stěžovat – U:fon, nebo vymáhací agentura, se kterou není domluva?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? iceT, zzzzz před 3656 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
zzzzz

Předložila ti agentura nějaké zplnomocnění od U:fon?
Pokud ano, tak vymáhací agentuře zašli kopii rozhodnutí ČTÚ, oznam ji, že pokud tě budou nadále obtěžovat, budeš se bránit soudní cestou.
Pokud ne, připomeň U:fonu, že si spor vyhrál.

předtím si ale ověř, zda to rozhodnutí ČTÚ je pravomocné, zda tam nedošlo k nějakému opravnému prostředku (rozkladu) o kterém ty nevíš.

Stěžuj si klidně na ČTÚ, nebo u ombudsmana, stejně je to zbytečné ☹ zvykni si, žijeme v česku ☹

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
BillH

Svojí zkušenost přímo na operátora u:fon můžete napsat sem: http://www.rychle­reference.cz/fir­ma/10021142-air-telecom-a-s
Varujete tak ostatní před tímto nefér jednáním.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek