Avatar uživatele
Belatrix

Muze nekdo doporucit nejaky fajn film?

Je jedno ktery zanr-komedie, thriller, fantasy..hlavne at je to neco dobreho.;)
Doplňuji:
Myslela jsem jen tak se VECER kouknout na nejaky fajn film..(-kdy na bazen vazne nebudu mit ani pomysleni za cely den!)->a plavat uz vazne UMIM!;) Jinak dik za super tipy!:)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? anonym před 4471 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Zrovna jsem táhnul Mechanik – zabiják.Podle recenzi to má být dobrý film.Jdu se kouknout!

Arthur Bishop je “mechanik” – elitní zabiják s unikátním talentem pro čisté odklízení cílů. Je to práce, která vyžaduje profesionální přesnost a absolutní nestrannost… a Bishop je ten nejlepší. Když však zabijí jeho rádce a kamaráda Harryho, Bishop ztrácí jednu ze svých předností – nezaujatost. Další úkol tak přichází od něj samého: zodpovědní budou pykat! Jeho mise se však zkomplikuje, když se Harryho syn, Steve, k němu přidá se stejnou touhou po pomstě a odhodláním přiučit se Bishopovu řemeslu. Mechanik zabiják jel vždy jen sám na sebe, ale nemůže se obrátit zády k Harryho synovi. Metodický nájemný vrah zavede impulzivního studenta do hloubi svého světa a smrtelné partnerství je zpečetěno. (oficiální text distributora)
Doplňuji:
Po shlédnutí filmu jsem usoudil,že byl dost dobrý a filmy s tímto hercem jsou skvělé.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Terryle

Gone, Baby, Gone, 21 gramů, Stůj při mně, Prokletý ostrov… toť jen několik málo, které se mi v posledních letech hodně líbily.

A pana Michala K. ber s nadhledem. Hodně. Každej máme nějakou úchylku, jen někteří ji dovedou skrývat…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
iceT

Thor,Červená Karkulka,Zrození planety opic,docela se mi líbil Sucker Punch,předem ale říkám,že je to zvláštní film,celá série X-menů za sebou není taky k zahození,An­drew,člen naší rodiny,Zípisník jedné lásky,Den trifidů…
Doplňuji:
Teď tady na to hledím a nevěřím vlastním očím-jistě že ne zípisník,ale zápisník.

Upravil/a: iceT

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ondra07

to Barbakan: Skvělý film, ten borec, který v něm hraje Jason Statham, je můj nej. filmový hrdina a vzor. Jinak ten film je jeho asi nejlepší a to jsem jich viděl už hodně, potom taky není špatný Rellye smrti…
Doporučuju, je to fakt borec :)) A je dobře, že těch filmů točí čím dál tím víca víc…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Krejcík

Zrození Planety Opic, Temný rytíř

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Rufus

Nevím proč, ale ráda se vracím k filmu Baby boom, asi k té pohodě, kterou mě dodává.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Michal Kole

Pobřežní hlídka: Hawaii

Místo pasivního koukání na televizi jdi raději do bazénu NAUČ se plavat.

Je to pro tělo zdravější než vysedávat u televize a jíst slané chipsi.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Lord88

Man from earth – velmi na premysleni
Melancholia – kdyz chces dostat depresi
Shutter Island – mistrovsky kus prace a paradni obsazeni co hraje

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek