Avatar uživatele
pn65

Musím platit opakovanou opravu dveří výtahu, ikdyž jsem opravu již zaplatil?

Pracuji jako uklízeč a uklízím pod svoji fyrmou jednu instituci,v pra­covní době jsem poškodil dveře výtahu v té instituci, servis proběhl od autorizovaného servisního technika a následně jsem servis zaplatil, byl jsem upozorněn od vedoucí hospodářské správy, že technik výtahu ho improvizačně opravil a že může dojít ke stejnému problému poruchy.

Nechápu proč bych měl platit potencionální opětovnou opravu stejné poruchy dvěří výtahu.
Mám za to, že prostě přišel technik opravil poruchu a já to zaplatil.

Opětovná porucha podle mě znamená, že ten technik to prostě neopravil správně a to už není moje věc.

Mate někdo podobnou zkušenost?

Zajímavá 0 před 1465 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Funna

pokud ho opravil jen inprovizovaně, znamená to, že to opravil jen tak, aby to fungovalo, je možné, že pokud by to opravil tak, aby to bylo 100% v pořádku a už se to znovu nestalo, stálo by to třeba 10× tolik, protože by se musel vyměnit nějaký drahý díl…ale to je jen má spekulace, z tvé obecné informace – poškodil jsem dveře – se toho moc víc zjistit nedá…

PS: firma se píše s měkkým i, to y úplně rve oči…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kelt

Jestli to není podle vzorce: Rozbil okno ve škole, zaplatil okno, ale necháme si zaplatit celou stavbu nové školy. A taky by se měl prokázat úmysl. Nech si ukázat faktury, třeba kopie, nic nepodepisuj. Správně jsi měl svému nadřízenému nahlásit, co se stalo a on měl informovat druhou stranu a pak se to mělo řešit.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Arne1

Především je otázka, prooč to vůbec platíte sám, proč to nepředáte své pojišťovně ?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cukrar

On provizorně zprovoznil výtah, to jste zaplatil. Teď došlo k řádné opravě, kterou musíte zaplatit, páč jste to poškodil Vy. Dokonce jste na to byl upozorněn.

Jen sdělte, jak se to stalo?