Avatar uživatele
Rokio

Mohlo mít na mě alespoň nepatrný dopad chování tohoto učitele ze základky?

Tento pedagog několikrát veřejně vykonal fyzický trest. Bil i dívky. Mluvil vulgárně. Používal nevhodné přirovnání. Nejhorší ale bylo, že žáky, které učil, neustále shazoval (slovně). Ke konci školního roku řekl deváťákům, že jsou zatím jen h*vno u cesty.

Jeho chování vidělo minimálně 10 žáků. Byla jich plná třída. Tento pedagog učil povinně volitelný školní předmět, a to informatiku. Tolik školáků ve třídě nebylo.

Nebyla to škola pro děti s mentální retardací, ale pro chlapce a dívky s poruchami učením (např. autismus, ADHD, LMD, dyslexie apod.). Byl to holubník. Každý si tam dělal, co chtěl. Slušní žáci tam byli, ale těch bylo poskromnu.

Tehdy jsem neměl peníze na právníka. Ten kantor v podstatě ty žáky týral a dopouštěl se psychické šikany, a to dlouhodobě.

Ještě chci dodat, že s ostatními pedagogy jsem byl spokojen, až na moje tělocvikářku, jenž nezabránila šikaně. Ostatní učitelé byli v pohodě. Nejsem ten typ člověka, který by si stěžoval na pedagogy kvůli maličkostem. Je mi trapné podat stížnost na učitele.

Předem děkuji, že jste si tento příspěvek přečetli a děkuji za případnou odpověď.

Zajímavá 0 před 233 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
orwell

Mohlo, ale s tím už nic neuděláš. Prostě i ve školství, jakož i v jiných profesích, se tu a tam vyskytují lidé, kteří tam nemají co dělat. Taky bych mohl vyprávět…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
zjentek

Typická ukázka standardního českého chování se kterým se však nikdy nesetkají děti bohatých rodičů. Proto jsou později tak suverénní při svém nevědomém shazování, dehonestaci a znevažování, zejména pak přírodního prostředí a přírodních zdrojů. ANO, mělo na tebe dopad!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

Nemusíš zde prezentovat že jsi pos*ra. Nikoho to nezajímá. Fňukat jsi měl tenkrát. teď to nemá smysl.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cappuccino