Avatar uživatele
emm.kate

Máte zkušenosti s prací pro OVB ? finanční poradce + co tato pozice obnáší ?

Před pár dny mě telefonicky zkontaktovali, abych dorazila na pohovor finančního konzultanta.
Doporučení na mě jim dal můj kamarád, který pro ně také pracuje.
(V sms mi napsal : nevěř tomu, cos o nich slyšela, 99% toho je kec)
Upřímně, nic jsem o té firmě nevěděla, teď jsem si akorát vygooglila pár recenzí, a vážně nejsou moc dobré:/ Kamarádka mi řekla, že je to akorát podvod na studenty.
Teď jsem na vážkách, jestli mám na ten pohovor jít – o finančnictví absolutně nic nevím, studuji 3.rokem na humanitním gymnáziu, a říkám si, proč by tedy o mě měli mít zájem ?
Díky za odpovědi

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4278 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
terry

V 99% to obnáší prodej pojistek, spoření apod.
A proč ti tedy psal, to, co ti psal?
No protože u nich také pracuje a hledá ovečky do týmu.
Být tebou zjišťuji historii firmy, čím vším se zabývají, jaký mají školící systém a co vše školí (to je hodně důležité), systém odměňování, systém podpory atd.
Doplňuji:
A pokud ty nic nehledáš, za nimi bych nechodila. Tím už projevíš zájem a také budete jednat na jejich území a tím už jsou oni ve výhodě.

Upravil/a: terry

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Proč se nejprve nepodíváš do totožných otázek?
Máš tam hned 18 odkazů, většinou na téže téma:
Doplňuji:
(oprava – 16 odkazů)

Zdroj: http://www.od­povedi.cz/sear­ch?q=ovb

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Fyzik

Můj přítel, živoucí hoch, byl do OVB velice zapálený. Jeho referrer (ten, který jej do podniku uvrtal a měl z něho nějaké výnosy) měl na míru šitý oblek a měl nejnovější iPhone. Pozvali mě a mé přátele do drahé hospody, ale když jsme spolupráci odmítli, pivo nám nezaplatili. To bylo pro to, jak tehdy vystupovali, typické.