Avatar uživatele
Registrovaný

kreémy- obličej vs. tělo

je možné že když super tělové mléko na tělo (avon sos)
používám na obličej, způsobuje to pupínky?
Doplňuji:
a co by krém neměl pro pleť obsahovat?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Stříbrný

Ano, je to možné. Zkontrolujte si složení krému, je možné, že Vaše pokožka je citlivá na některou složku, nebo, v horším případě, výrobce používá něco, co by neměl.

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Krása a styl

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Krása a styl

Zlatý Drap 504
Zlatý marci1 372
Zlatý iceT 364
Zlatý hanulka11 322
Zlatý briketka10 269
Zlatý ReHu 231
Zlatý Damiana 229
Zlatý annas 223
Zlatý quentos 201
Zlatý mosoj 185

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.