Avatar uživatele
Dazma

Kolik máte denně volného času?

Myslím přes pracovní týden. Napište i prosím kdo jste- studenti, pracující – kde?, duchodci… :) Chci posoudit jak moc dobře nebo špatně na tom jsem oproti ostatním ;) Jsem studentka 1. ročníku a štve mě, že volného času mi stále ubývá… Ale s tím se asi budu muset smířit no… :)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4412 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
dudu

Pominu-li dobu studií, kdy můj čas nejprve určovala pravidla na internátě a pak hodně let studijní program, následovalo čtyřicet roků zapojení v pracovním procesu v kombinaci s povinnostmi manžela a živitele rodiny. Nyní mám coby penzista v podstatě celých 24 hodin volného času avšak svoboda prožitků se nezvratně úží v poznanou nutnost, že nad potěšeními života začínají převažovat základní pudy typu „nažrat se a někde v klidu ulehnout“.
Doplňuji:
Zatím nade mnou nevítězí, ale je to síla.

Upravil/a: dudu

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
pizlicka

mam volny cely den.jenze ja travim denne tri hodiny i vice sportem,tak se mi zda,ze ho volny moc nemam.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ivosek.pole

vstávam v 7:20 du do školy 7:30 sem ve škola až do 12:45 pak sem venku až do 18:00 a pak du na pc pak ve 21:15 se du dívat na teorie velkého třeska a jak sem poznal vaší matku při tom si dělám ukol a pak du spat si spočítejte volný :D

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Amie

Smiř se stím. Já osobně jsem na konci třeťáku a teď na školu sým spůsobem t trochu "kašluů. Tím nechi říct že mám šptné známky a tak, jen jsem polevila protože jsem pohopila, kdy s má cenu učit a kdy ne a tké JAK se učit.