Avatar uživatele
MichaelOffic

Když naše milé kraje rozporcovaly železniční trasy různým dopravcům, proč aspoň nezachovaly slevové karty?

„Donedávna“ šlo všude jet s 25%/50% slevou ale teď musím, byť i menší nebo i větší úseky cesty platit za plnou cenu a ještě nehoráznou. Proč kraje alespoň tuhle výhodu pro dospělé pracující lidí nezachovají i pro jiné železniční dopravce, nebo nevymyslí něco?

Pane Kepler – například z Bohumína do Brna a z Rakovníka jezdí Arriva/RegioJ, v těchto úsecích už člověk musí platit plnou palbu kvůli jiných dopravců a jsou i jiné trasy kde už to nejde za čtvrtinu/polovinu jako ČD.

Zajímavá 0 před 1426 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Páč se teď finanční zdroje budou hledat pilně. I kraje potřebují peníze jako státní aparát, i soukromý dopravce…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Edison

Protože kraje soukromým dopravcům nemůžou jen tak něco diktovat. Mohou si jen nasmlouvat nějaké výkony za nějaké ceny. A to s každým jednotlivě, na základě výběrka.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kepler

Nevím, jak je to u soukromých dopravců. ale u ČD byly slevové karty částečně omezeny jen v Plzeňském kraji a v Jihomoravském o tom ještě nebylo rozhodnuto (pokud to už není zastaralá informace). https://brnen­sky.denik.cz/z-regionu/revoluce-na-zeleznici-kraj-zvazuje-konec-rezijnich-jizdenek-a-slevovych-karet-20190320.html

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pepa25

Výběrová řízení nejsou z principu špatně. Kraje by se na území, kde objednávají dopravní obslužnost, měly snažit o intergraci a uznávání jízdenek. Očekávám, že na základě tlaku cestujících se bude situace zlepšovat …

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek