Avatar uživatele
Sebasti.en

Je neslušné nepozdravit osobu, která zásadně neodpovídá?

Jsem studentem gymnázia a na škole máme učitele, který zásadně neodpovídá na pozdrav. Naneštěstí jsme ho dostali od příštího školního roku na fyziku, avšak mám sto chutí nevstát jako žák při začátku hodiny a nepozdravit ho. Snažil jsem se ho zdravit celou dobu, nikdy mi na pozdrav neodpověděl. Přijde mi blbé nepozdravit vyšší společenskou osobou, ale zároveň taky blbé zdravit někoho, kdo to nedělá, vypadá to potom fakt blbě. Navíc učitel byl v tomto školním roce ředitelem a nezdraví mě od doby, kdy jsem se zastal jedné učitelky a on to přišel řešit, mrzí mě to, protože se snažím vždy se všemi slušně vycházet, ale nechce se mi plýtvat energií na někoho, kdo o to nestojí.

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? Rokio, Anikitos před 2119 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ivzez

Jste žákem (viz školský zákon) gymnázia,
studentem budete až na VŠ.

Jedním z bodů školních řádů bývá povinnost slušného
a uctivého chování žáků ke všem zaměstnancům školy.

PS:
Bude-li někdo krást v obchodě, půjdete krást také?
Bude-li někdo skákat z okna, …

Chová-li se někdo neslušně,
je to pro Vás pokyn chovat se stejně?

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Rokio

Já zdravím každého, a to i ty, kteří mně na pozdrav neodpovídají. Kvůli nim nebudu považován za hulváta. Pozdravit je tedy slušností. Ovšem daný pedagog je hulvát velký jak noha, protože neodpovědět na pozdrav je ještě horší než nepozdravit, takže jsi ty na tom morálně lépe.

poznámka: Jedná se však pouze o můj osobní názor a jiné lidé můžou mít jiný názor na tuto problematiku týkající se etikety.

Můj bývalý opatrovník (říkal jsem jí asistentka) tvrdí, že osobu, která jí na pozdrav neodpovídá, už nezdraví. Ona je tedy jiného názoru než jsem já.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Edison