Avatar uživatele
zjentek

Je možné přeistalovat 32 bitovou verzi Win 7 64 bitovou verzí Win 10 bez újmy na funkčnosti?

Prostě zda je to technicky možné. Přece když mně ve stroji tepe 32 bitový srdce, tak mně přijde divná představa, že to srdce upgraduji na 64 bitovou verzi pouhým softwarem a toto hardwerové srdce bude dále zdravě šlapat. Ale jsem laik. To je skutečně tak snadné? A už mně ani nezajímají odpovědi typu – jo, možný to je, ale pracovat ti to nebude.

Zajímavá 0 před 1401 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
aliendrone

Eh, jestli se bavíme o těch procesorech, cos tuhle poslal v diskuzi, tak SE PLETEŠ! Ty máš 64b procesory, jen na jednom kdovíproč běží 32b OS. (to už jsem ti vysvětloval JINDE)

Jiná věc je, jestli jde W7–32b upgradovat ROVNOU na W10–64b. Vím, že v rámci stejné řady OS to jde (kupříkladu z W7–32b na W7–64b), ale jestli to jde mezi jednotlivými verzemi Widlí nwm. Tohle si dohledej v podpoře Mrkvosoftu.

Jo a ještě něco – instalace NENÍ totéž, co upgrade. Upgradům se pokud možno vyhni a jestli to jinak nejde, upgraduj čistý (čerstvě nainstalovaný nepoužívaný) systém, to ti zaručí nejlepší šance na úspěch. Ještě dnes se mi tmí před očima, když vzpomenu na upgrade z používaných W7 na W10 – OMG!! :( :( :(

Upravil/a: aliendrone

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce
Avatar uživatele
zjentek

Aliendrone, tak počkat… aktualizace je taky upgrade? Mám v tom trocha guláš. Takže pokud si furt aktualizuji ten systém Android v mobilu, tak to je špatně? Bo já to dělám. Furt na ten poslední a poslední posloupně tak, jak mně to nabízejí!

před 1401 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
aliendrone

Aktualizace > doplnění stávajícího systému (opravy apod.), jsou poměrně ČASTÉ (a obvykle automatické).
Upgrade > povýšení stávajícího systému na VYŠŠÍ verzi (např. upgrade z W7 na W10)