Avatar uživatele
simarus

Je lepší střední škola, nebo gymnázium?

Ahoj. Je mi 15 a rozhoduji se, stejně jako moji vrstevníci, co dělat, čím se chci živit v budoucím čase… Takže – vybrala jsem si IT. Už delší dobu mě láká programování a nějaký snadný chujovinky zvládnu napsat. Každopádně nejsem math-Einstein a známý mi říkají, že když si vyberu střední školu a přestoupím z gymplu, tak to pro mě bude těžký skrz tu matiku. A na gymplu podle nich ta matika vede svým způsobem učením, a vzhledem k IT, ty záležitosti se zvládnu sama naučit nebo s jejich pomocí. Ale mě láká ta střední, přece jen mě děsí představa být další čtyři roky na bezoborový škole. Ano, studuji všeobecnou školu, a nevím jestli zůstat a nebo, když se mi povede dobře a přijmou mě, přestoupit. Děkuji.
*Nejsem si jistá, jestli bych vysokou školu zvládla, nebo je potřeba po střední škola. Zkrátka vůbec nevím co od čeho očekávat a jsem tak nějak ztracená.

Hlasujte v anketě

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 2950 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
xxx3

Gymnázium.

v obecné rovině poskytuje vyšší kvalitu vzdělání naprosto jednoznačně gymnázium. Problém je v tom, že dost záleží JAKÉ gymnázium a JAKÁ střední (patrně myslíš odborná) škola jsou srovnávány. Nějak jsem to nepochopil s tou matikou. Museli byste být opravdu špatný gympl, pokud by u vás byla matika horší než na naprosté většině středních odborných škol. Pokud chceš tvrdá data, tak se podívej sem: https://vysled­ky.cermat.cz/