Avatar uživatele
Somebody

Jakou střední školu si vybrat, pokud chci studovat psychologii? (nepiště prosím gympl)

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, na jakou střední školu se mám hlásit, pokud bych chtěla studovat psychologii. Gympl ale nepřipadá v úvahu :)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3358 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Zaibatsu

Gympl podle mě není nejlepší příprava na nic, kromě pracáku, pokud člověk nemá na VŠ. Gympl dneska udělá kdekdo, u VŠ to tak zatím ještě není. Smyslem gymplu je připravit na vše, takže nakonec nebudete mít dostatečné znalosti v ničem. Studoval jsem jak gympl, tak i střední školu a dnes studuji vysokou. Přítelkyně studovala gympl, takže jsem snad schopen k tomuhle hodnocení.

Důležité dál je předpokládat, že střední škola Vám může pomoci s přijímačkami na VŠ, nikoliv se studiem oboru, na to nestačí žádná, natož gympl.

Některé školy nabízejí například v rámci lycea studium předmětů jinak nespadajících do oboru školy a možnost maturity z těchto předmětů. Takže například obchodní lyceum na středních školách může znamenat výuku základů společenských věd, práva, historie, což jsou právě předpoklady k přijímačkám na humanitní VŠ jako psychologie.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
quentos

Pokud máte dojem, že nemáte na gympl, pak nemáte ani na tu VŠ. Gympl je ta nejlepší příprava.
Doplňuji:
Zaibatsu: asi jste nestudoval ten správný gympl. Kdybyste vychodil trutnovský, mluvil byste jinak.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Studium psychologie je celoživotní cesta.
Určitě by se ale dalo říci, jaké nadání by měl mít člověk, který se chce věnovat psychologii. Musí se třeba umět nabiflovat množství informací, podobně jako právník nebo lékař.
Musíš sama si zvolit jakou cestou půjdeš a dobře promyslet co v životě chceš sama dokázat,
http://psycho­logie.cz/kde-studovat-psychologii/

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hlada