Avatar uživatele
Somebody

Jakou střední školu si vybrat, pokud chci studovat psychologii? (nepiště prosím gympl)

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, na jakou střední školu se mám hlásit, pokud bych chtěla studovat psychologii. Gympl ale nepřipadá v úvahu :)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3358 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Zaibatsu

Gympl podle mě není nejlepší příprava na nic, kromě pracáku, pokud člověk nemá na VŠ. Gympl dneska udělá kdekdo, u VŠ to tak zatím ještě není. Smyslem gymplu je připravit na vše, takže nakonec nebudete mít dostatečné znalosti v ničem. Studoval jsem jak gympl, tak i střední školu a dnes studuji vysokou. Přítelkyně studovala gympl, takže jsem snad schopen k tomuhle hodnocení.

Důležité dál je předpokládat, že střední škola Vám může pomoci s přijímačkami na VŠ, nikoliv se studiem oboru, na to nestačí žádná, natož gympl.

Některé školy nabízejí například v rámci lycea studium předmětů jinak nespadajících do oboru školy a možnost maturity z těchto předmětů. Takže například obchodní lyceum na středních školách může znamenat výuku základů společenských věd, práva, historie, což jsou právě předpoklady k přijímačkám na humanitní VŠ jako psychologie.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
quentos

Pokud máte dojem, že nemáte na gympl, pak nemáte ani na tu VŠ. Gympl je ta nejlepší příprava.
Doplňuji:
Zaibatsu: asi jste nestudoval ten správný gympl. Kdybyste vychodil trutnovský, mluvil byste jinak.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Studium psychologie je celoživotní cesta.
Určitě by se ale dalo říci, jaké nadání by měl mít člověk, který se chce věnovat psychologii. Musí se třeba umět nabiflovat množství informací, podobně jako právník nebo lékař.
Musíš sama si zvolit jakou cestou půjdeš a dobře promyslet co v životě chceš sama dokázat,
http://psycho­logie.cz/kde-studovat-psychologii/

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hlada

Rozhodnutí jít studovat psychologii přes jinou školu než gympl je zdánlivě nelogické, pro život ale velmi praktické. Najít zaměstnání s gymplem a psychologií je mimořádně obtížné, je proto dobré ovládat nějaký jiný obor, ve kterém je možné podnikat nebo se nechat zaměstnat. Najdi si proto jakýkoli jiný obor, ve kterém si dokážeš představit své uplatnění bez pocitu zklamání z neúspěchu. Na psychologii můžeš jít z jakékoli školy. Je to jen velký objem teorie s trochou statistické matematiky. Žádné speciální znalosti nejsou potřeba. Stačí dobrá paměť.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Michálek1245

Začal bych gymnáziem nebo nějakým všeobecným lékařství. Co se VŠ týče, tak pak asi 1. Lékařská. Případně třeba studium psychologie Frýdek Místek na https://humanum­.cz/frydek-mistek-cz/psychologie/ je docela zajímavé. Určitě bych se zaměřil i tím směrem. :) Psychologie je krásný obor, tak vám přeji hodně štěstí! :) Věřím tomu, že budete mít úspěch. :)

Nový příspěvek