Nedávno jsem vysvětlovala.
Uvedu příklad na věty, které mě napadly. Napsat vědy pod grafu je opačný postup.
Zavolali ho ve chvíli, kdy usnul.
Přestože bylo ošklivo, odjeli autem do hor.
1.VH, kdo 2.VV Po + i (kdo) 3.VV Po
Rád jezdí na hory, kdo lyžuje i sáňkuje.
Teď musíte větu vymýšlet. Napište si nějaké věty, aby dávaly smysl a pak přidáte spojky.
Bude-li pěkné počasí, pojedeme s rodiči na hory, abychom se nadýchali čerstvého vzduchu.
--
Když 1.VV, 2.VH->3.VH
Tentokrát jsem pomohla zcela výjimečně s DÚ. Mluvila jsem totiž s jednou učitelkou ZŠ a řekla mně, že sestavit věty podle grafů, je pro žáky velmi t náročné. Možná jim i málo vysvětlí.
NEMAŽTE!!!!
Už dnes někdo smazal jednu otázku, kde jsem jen naznačila způsob řešení.
Domnívám se, že laik někdy může těžko posoudit náročnost úkolu.
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek