Avatar uživatele
Tris987

Jak správně změnit střední školu?

Jsem studentka 1.ročníku ekonomického lycea se zaměřením na jazyky. Tuhle školu jsem si vybrala, protože je prestižní a člověk se toho na ní asi hodně naučí. Jednou bych chtěla cestovat a tak jsem myslela, že mi zaměření na jazyky pomůže. Škola je to vážně dobrá, ale já nejsem vůbec studijní typ. Jelikož je toho učení už moc, nebaví mě to tam a mám chuť co nejdřív odejít. Vím, že na střední je prostě víc učení než na ZŠ, ale stejně jsem začala uvažovat nad změnou školy. Chtěla bych jít na lehčí školu, kde mě to bude aspoň trochu bavit. Jednou bych chtěla fotit a cestovat po světě. Snad najdu uplatnění. A tak se ptám jestli už někdo máte zkušenost se změnou střední školy a jakou by jste mi doporučili.

Zajímavá 0 před 2667 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Tw!st

Co třeba cestovní ruch, nebo polygrafická?

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
xxx3

Chtít dobré uplatnění a zároveň požadovat lehkou školu je v protikladu. Profesi, kterou jsi zde nastínila (focení a cestování po světě – to jako modeling, nebo jako fotografka?), by chtěl vykonávat patrně každý druhý (když to trochu přeženu). Jde o to, že pracovní pozice z říše splněných snů jsou samozřejmě touhou pro mnoho lidí, a tak je nutné v daném oboru OPRAVDU NĚCO UMĚT. " Lehčí škola" – tedy tam, kde nemají žádné nároky – bude asi těžko dobrým základem pro to, abys na pracovním trhu soutěžila s tisícovkami jiných lidí.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Jsi žákyně ekonomického lycea, studentkou budeš až na VŠ.

Všechny střední školy jsou ± stejně obtížné,
těžší jsou gymnázia, lehčí střední odborná učiliště.

Školu si musíš vybrat sama, nejlépe několik škol
navštívit v rámci dnů otevřených dveří, promluvit si
s vyučujícími i se žáky a potom se rozhodnout.

Nechceš-li skládat moc rozdílových zkoušek, měla by sis vybrat
školu, na které se neučí moc jiných předmětů, než na tvé současné
škole (předměty zjistíš na webech škol).