Avatar uživatele
Registrovaný

Jak správně, nejúčinněji a nejlépe doma posilovat záda, břicho, lítka, stehna a ramena?Bez minimálních možností pomůcek?

Díky :) - ještě chci dodat, že myslím spíše posilování pro nabrání svalové hmoty.. děkuju

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Nevím,jestli jsi muž,nebo žena.Pro muže je ideální a nenáročné cvičení s pružinovým expanderem,od jedné pružiny až třeba po pět.Perfektní na objem horních končetin.Předloktí - gumové kroužky a jiné síliče.Vynikající jsou cviky s vlastní váhou,nebo odporem spolucvičence.Je toho strašně moc,ale vystačíš si s hrazdou,šikmou lavičkou na břicho - sedy/lehy,různé varianty dřepů a kliků.Jako aerobní cvičení pro vytrvalost stačí úplně švihadlo,nebo rotoped.Když si zajdeš do knihovny,určitě si vypůjč nějakou knihu o kulturistice.Nesmíš taky zapomenout,že každá namáhavější práce je posilování.Vynášet nákup do desátého patra,házet uhlí lopatou,štípat dřevo atd..První evropský olympijský vítěz v judu Anton Gesink posiloval tak,že běhal s kládou přivázanou k pasu.
Pokud je to pro ženu,nevím,proč by měla cvičit pro objem.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

podívej se zde http://cvicim-doma.cz/

taky můžeš doma cvičit s PET lahvemi naplněnými vodou /místo činek/ kliky, sedy lehy, ......

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 296
Zlatý marci1 173
Zlatý annas 149
Zlatý gecco 146
Zlatý hanulka11 135
Zlatý Lamalam 109
Zlatý Alesh 106
Zlatý mosoj 106
Zlatý quentos 95
Zlatý Kepler 88

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.