Avatar uživatele
JsemVPasti

Jak být učitel, když studuju historii na fildě? Je reálné učit s aprobací jen na dějepis, třeba na víc školách?

Dobrý den, chtěl bych se ohledně něčeho poradit. Nejdřív zde popíši svůj příběh a pak napíšu tři teoreticky možné možnosti, jak se stát učitelem, a pokud o tom něco víte, tak mi prosím napište, jak jsou ty tři teoretické možnosti možné prakticky. Předem děkuji za vaše rady.

Vždy jsem toužil být učitel, je to jediné povolání, které si dovedu představit, že mě baví. Mám dobrou paměť a jsem schopen si zapamatovat hodně informací a pak je předávat dál. Tak jsem šel na pedagogickou fakultu na aprobaci dějepis + zeměpis. Z obou dvou předmětů jsem od dětství měl značné znalosti. Na pajdě se nejdřív vše zdálo v pohodě, z několika testů z dějepisu jsem měl vůbec nejvíc bodů ze všech 120 studentů, obecně jsem byl znám jako jeden z nejlepších studentů. Ze zeměpisu to bylo o trochu horší, ale za cenu intenzivního učení (odpuštění si celých Vánoc, přerušení kontaktu s přáteli a rodinou, opravdu jsem se přestal vídat s lidmi, začal jsem se zcela izolovat od společnosti, nedělal jsem nic jiného, než že jsem se učil, i Štědrý den jsem celý strávil v zápiscích, všichni mi říkali, že jsem se zbláznil, ztratil jsem v podstatě všechny sociální vazby) jsem to zvládl také na jedničku. Budoucnost se zdála růžová, že celý život budu spokojeně učit.