Avatar uživatele
Chique

Co byste doporučili začátečníkovi, aby uběhl kilometr ve stanoveném čase?

Jak by jste doporučili začátečníkovi s uběhnutím kilometru?

Jsem začátečník (čtěte velmi pomalý a netrénovaný člověk) a v nejbližší době, co jsem tak slyšela, máme běžet v hodině Tv kilák, z čehož mám hrůzu. Chápu, že je velikou chybou, že se nevěnuji žádnému sportu, ale prosím Vás – nemohli by jste mi poradit s nějakými typy, jak to mám vlastně uběhnout aspoň za 6 minut? Rozumím tomu, že už je asi pozdě, ale nenašla by se z Vaší strana nějaká rada? Tedy kromě té, vydržet a běžet i přes všechny ty nepříjemné pocity, kvůli kterým je takový problém to dokázat.
Děkuji za odpovědi!

Upravil/a: annas

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? marci1 před 2173 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
marci1

Běhej jako indián! 🙂
Víte o tom, že indiáni ze Severní Ameriky dokázali za den uběhnout bez zastávky až 80 km? Nešlo o žádné maratonské běžce, takže jak to bylo možné? Používali běžeckou techniku zvanou „indiánský běh“. Ve zkratce jde o střídání chůze s během, což může využívat běžec jakékoliv úrovně výkonnosti.
Indiánský běh je skvělý způsob jak začít s během na začátku běžecké sezóny.
https://blog.muj­beh.cz/indian­sky-beh/

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
aliendrone

Teď si nejsem jistý, jestli si z nás neutahuješ… ale řekněme že to myslíš vážně.
Takže: nasaď své poloviční tempo (tedy poloviční rychlost tvé maximální) a utíkej…dokud OPRAVDU nebudeš moci popadnout dech. Pak přejdi do kroku (NEZASTAVUJ SE!!!) a jdi krokem 20–30 metrů, abys popadla dech a IHNED jakmile budeš moci dýchat se ZNOVU rozeběhni. A pořád a pořád až do cíle.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ivzez

Začni okamžitě trénovat, denně uběhni o kousek dál
než předchozí den. A kilometru se neboj, jestli jsi zdravá,
měla bys to zvládnout bez problémů.

Upravil/a: ivzez

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek