Avatar uživatele
PořádSmutná

Co znamená, když mi odepisuje jen smajlíky?

Už 2× jsem psala bývalému učiteli do Messengeru zprávu. Chtěla jsem mu jen napsat, aby věděl, že jsem na něho nezapomněla a chci být milá. On mi pokaždé odepsal jen smajlíky. Nikdy se nenamáhá mi napsat třeba pár vět. Nerozumím tomu. Myslíte, že má málo času, nebo prostě nemá zájem se mnou komunikovat? Co si o tom myslíte? Je mi to líto, protože když mě ještě učil, tak se mi zdálo, že mě má rád a teď mám pocit, že mu nestojím za pár slov…Na konci roku říkal, že se mám za ním stavit a teď se vůbec neprojevuje. Chápu,že toho má hodně na práci, ale najít si blbé dvě minuty na odpověď by ho jistě nezabilo. Napadlo mě, že se bojí mi odepsat, na druhou stranu se domnívám, že mile odepsat na slušnou a řekla bych, že vhodnou a nijak nepohoršující, zprávu, ještě nikoho nezabilo. Mám pocit, že se mi z nějakého důvodu vyhýbá, jen nechápu, proč.

Zajímavá 0 před 2795 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Chodíte do 1. ročníku na gymnázium, jak jste před několika dny napsala. Kolik on má roků? Jste nezletiletá, našli byste spolu společné téma?

Mohla jste mu být sympatická jako žákyně, ale tím to zřejmě skončilo. Učitel a žák není vhodný vztah.

Měl by vám ale na rovinu napsat, co zamýšlí, nejen posílat smajlíky.

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

My to nepoznáme. Napiš mu znovu a zeptej se ho, proč to dělá.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Psychotic

Ať už je to jakkoli, nechápu, proč se mu pořád vnucuješ. Několikrát zmiňuješ, že by ho něco „nezabilo“. Existují i jiné důvody s něčím neztrácet čas než jen „zabilo by mě to“.