Avatar uživatele
PořádSmutná

Co znamená, když mi odepisuje jen smajlíky?

Už 2× jsem psala bývalému učiteli do Messengeru zprávu. Chtěla jsem mu jen napsat, aby věděl, že jsem na něho nezapomněla a chci být milá. On mi pokaždé odepsal jen smajlíky. Nikdy se nenamáhá mi napsat třeba pár vět. Nerozumím tomu. Myslíte, že má málo času, nebo prostě nemá zájem se mnou komunikovat? Co si o tom myslíte? Je mi to líto, protože když mě ještě učil, tak se mi zdálo, že mě má rád a teď mám pocit, že mu nestojím za pár slov…Na konci roku říkal, že se mám za ním stavit a teď se vůbec neprojevuje. Chápu,že toho má hodně na práci, ale najít si blbé dvě minuty na odpověď by ho jistě nezabilo. Napadlo mě, že se bojí mi odepsat, na druhou stranu se domnívám, že mile odepsat na slušnou a řekla bych, že vhodnou a nijak nepohoršující, zprávu, ještě nikoho nezabilo. Mám pocit, že se mi z nějakého důvodu vyhýbá, jen nechápu, proč.

Zajímavá 0 před 2795 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Chodíte do 1. ročníku na gymnázium, jak jste před několika dny napsala. Kolik on má roků? Jste nezletiletá, našli byste spolu společné téma?

Mohla jste mu být sympatická jako žákyně, ale tím to zřejmě skončilo. Učitel a žák není vhodný vztah.

Měl by vám ale na rovinu napsat, co zamýšlí, nejen posílat smajlíky.

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

My to nepoznáme. Napiš mu znovu a zeptej se ho, proč to dělá.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Psychotic

Ať už je to jakkoli, nechápu, proč se mu pořád vnucuješ. Několikrát zmiňuješ, že by ho něco „nezabilo“. Existují i jiné důvody s něčím neztrácet čas než jen „zabilo by mě to“.

Když se s někým bavit nechci, ale taky ho nechci vyloženě poslat do pr…yč, tak odpovím smajlíkem a doufám, že to rozhovor ukončí. Takže podle mě je to takhle. To o „stavení se“ řekl proto, že nečekal, že bys to fakt udělala. Pokud to nutně chceš vědět, zeptej se ho na rovinu a hotovo. Stejně už ho neuvidíš, tak co?

2 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?briketka10, ivzez Nahlásit

Avatar uživatele
Nuk nuk

Důvodů může být více.
Nevím, jestli jste plnoletá, a kolik je panu učiteli a neznám jeho rodinný stav – tedy jestli je svobodný, zadaný, ženatý…
Také nevím, co jste mu napsala, může ho to uvádět do rozpaků a v takových situacích muži občas nevědí, co říci nebo co napsat. Navíc pánové obvykle nenadělají kolem všeho tolik řečí (ani v SMSkách) , jako my.
Nevím také, jaký vztah si od něj slibujete, ale ne každý učitel má chuť na partnerský vztah se svou, byť bývalou, žačkou. Dnes je to možná častější, než dřív, ale je možné, že nemá chuť na vztah s dívkou, která je o tolik mladší. Pak je možné, že se snaží, aby Vás odmítnutím nezranil, nebo si s tím ukrátka neví rady, tak raději posílá smajlíky, než slova.

Upravil/a: Nuk nuk

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Lamalam

Nemá zájem.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Kto nechce napísať pár slov, píše len smajlíky, dáva najavo svoj nezáujem o bližšiu komunikáciu.
Nebudem to rozoberať dôvody takéhoto správania. Boli by to len dohady, ale nie fakty.

Upravil/a: led

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Cenobita

Pokud někomu něco napíšeš, a chceš odpověď, je vhodné položit nějakou otázku. Jestli používáš jen oznamovací věty, na ty nemusí chodit odpověď, ale právě ti smajlící. Navíc můžeš toho učitele přivádět i do rozpaků, třeba vůbec neví jak a o čem komunikovat s nezletilou dívkou, se kterou nemá už žádný vztah. Vztah učitel/žákyně skončil a vztah starší muž/žákyně mu může uškodit. To jestli tě má či nemá, nebo měl či neměl rád, v tom nehraje roli a může to vidět úplně jinak než ty. Ale normální konkrétní tázací věta nemůže nic zkazit.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Max Bekrt

Napiš mu znovu a zeptej se. Nejspíš nemá čas.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
bububabu

Není zdravé si takto psát s učitelem a ani aby učitel psal svým žákům. Pokud jsi do něj zamilovaná,což z tvých slov vyplývá, tak se rychle vzpamatuj pro tvé i jeho dobro.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek