Avatar uživatele
Akri014

Nechal jsem si v servisu opravit prasklý display. Vrátili mi to s tím, že to nejde, ale původní vyhodili. Co mám dělat?

Co mám prosím vás dělat? Nechal jsem si v servisu opravit praskly display na tabletu. Nechal jsem si v servisu opravit prasklý display. Vrátili mi to s tím, že to nejde, ale původní vyhodili, takže mám tablet bez displaye, na tom starém ještě fungoval dotyk. Díky za odpovědi

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 1945 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Edison

Odpoveď byla označena jako užitečná

Reklamovat opravu!! Přinejmenším MUSEJÍ vrátit zakázku v původním stavu!! A i když zboží opravěj, MUSEJÍ vrátit vadné díly, ty v každém případě patřej zákazníkovi. Jen v případě, že se dohodnete, tedy výhradně se souhlasem zákazníka, je mohůže dodavatel ZLIKVIDOVAT (což bývá pro zákazníka výhodnější, někdy i pro dodavatele – ten je „někdy“ použije do jiné zakázky).

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Akri014 Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce
Avatar uživatele
jáára

a servis byl kdo?

před 1945 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek