Avatar uživatele
adaparpa07

bylo by vhodne vyresit chovani meho ucitele vuci nam jako zakum?

Dobry den, chtela bych se zeptat jak bych mela (nebo jestli bych vubec mela) sepsat petici vuci memu uciteli na stredni skole (obchodni akademie a jsem v prvaku). Ucitele ktere ho se tyka je nas ucitel na anglictinu a anglictinu povazuju za jako velmi dulezity predmet jelikoz je jeden z maturitnich. Jsem sice v prvaku a sice je teprve kousek za pololetim ale uz vidim ze jeho vyuka nikam nevede (myslim si ze na to nazor muzu mit jelikoz jsem v aj velmi dobra a ted studuju abych si udelala certifikat :)). Jeho pedagogicke schopnosti jako ucitele vuci nam nejsou profesionalni (viz. priklad, napodoboval me spoluzacky „urazenost“, a pote rekl o ni ze je to sasek). Jeho vystupovani z pozice ucitele k nam jako studentum je casto neprofesionalni a kvuli jeho chovani k nam se netesime na hodinu (coz bych si docela prala aby se mych spoluzaku nazor zmenil vuci aj protoze mi prijde aj fajn :)), hodiny nas nebavi pokud nemame „volne hodiny“, z hodin mi prijde ze si moji spoluzaci nic neberou. Moji spoluzaci maji casto spatny znamky (a ano vim ze by vetsinu meli umet ze zakladky ale i tak by se pan ucitel mel snazit je neco naucit nez jen ocekavat ze tomu rozumi) jenom kvuli tomu ze to „proste nechapou“. U naseho ucitele Komenskoho motto: „skola hrou“ opravdu pozbylo smysl :). Pripada mi dokonce ze je na me spoluzace (te same co o ni rekl ze je sasek) je nas pan ucitel zasedli (viz. za stejnou chybu jako jina spoluzacka mela horsi znamku, coz se po dlouhem smlouvanim nastesti vyresilo) Parkrat se nas dokonce nase tridni ucitelka ptala na nas nazor a pote co jsme ji rekli ze s nim nejsme spokojeni si s nim promluvila. Byl nejaky rozdil v jeho chodinach pote co si s nim promluvila? Nebyl, nic se nezmenilo. (jak jinak ze? :)) Proto tedy pokladam otazku, jde s tim neco delat? Mame si s panem ucitelem promluvit osobne a narovinu (samozrejmne profesionalne a bez zadnych davek :)) a nebo mame