Avatar uživatele
Routledge

Byl jsem přijat a zapsán na VŠ, nechci do školy a chci pracovat dál na dohodu, zůstane mi statut studenta a jak dlouho?

Zdravím, jsem přijatý student na vysoké škole a při zápisu jsem obdržel potvrzení o studiu. Věci se vyvinuly jiným směrem a já se rozhodl jít pracovat. Jak dlouho mi zůstává statut studenta, a je možné že pokud do školy vůbec nenastoupím že mi tento statut bude odebrán i když mám potvrzení o studiu a jsem přijatý ale pouze jsem nenastoupil? Díky za jakékoliv informace. Jde mi o to, jestli dále můžu pracovat např. na dohodu i když do školy chodit nebudu, nebo je nutné si zajistit pracovní poměr a odvádět daně.

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? zzzzz, Hohny před 3879 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
zzzzz

Pokud si nebyl u zápisu, tak studentem nejsi. Pokud si u zápisu byl, tak budeš studentem do té doby, než škola vydá rozhodnutí o vyloučení a to nabyde právní moci.
Doporučuji ti buď do školy chodit, nebo se odhlásit. Vyčerpáváš si zbytečně dobu studia. Pokud se v budoucnu rozhodneš studovat VŠ, tak už budeš mít část studia vyčerpanou a budeš muset za tuto část zaplatit.

Každý má nárok zadarmo vystudovat jednu VŠ, pokud studium protáhne (což u tebe je teď ten čas, který momentálně zbytečně čerpáš), tak tu dobu navíc musí zaplatit. Teď se ti studovat třeba nechce, ale kdoví co bude za deset let.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek