Zeptal/a se – 23.listopad 1:53
Vzdělání a práce – Základní školy
Vím, že už Komenský blablabla, vím o „moderních způsobech výuky“,
jenže… Sám osobně z vlastní zkušenosti mohu potvrdit její
NEUVĚŘITELNOU efektivitu, byť někdy spornou. Když je dítě nezvladatelný
průserářský parchant (jako jsem býval já > už NEJSEM, nyní jsem
úžasný, překrásný a skvělý Aliendrone! ;) :D) – co na něj OPRAVDU
platí?
Neděleje si iluze – mluvím o echtovním zmetkovi, který téměř denně
nosí poznámky „porval se“, „rozbil okno“, „vyškubal školní
pomůcce všechna pera z ocasu“ apod., kde nějaké láskyplné matčino
vysvětlování či domluvy/zákazy mají hodnotu nerozlišitelnou od nuly?
A když připočtu, že právě díky tatíkovu řemenu jsem se např. naučil malou násobilku bezchybně ze jediné odpoledne a mnohé další stejně podivuhodné pedagogické výkony, není současné kategorické zakazování tělesných trestů „vyléváním vaničky i s dítětem“? ;) :)
Zeptal/a se – 23.listopad 6:41
Vzdělání a práce – Základní školy
Vím, že už Komenský blablabla, vím o „moderních způsobech výuky“,
jenže… Sám osobně z vlastní zkušenosti mohu potvrdit její
NEUVĚŘITELNOU efektivitu, byť někdy spornou. Když je dítě nezvladatelný
průserářský parchant (jako jsem býval já > už NEJSEM, nyní jsem
úžasný, překrásný a skvělý Aliendrone! ;) :D) – co na něj OPRAVDU
platí?
Neděleje si iluze – mluvím o echtovním zmetkovi, který téměř denně
nosí poznámky „porval se“, „rozbil okno“, „vyškubal školní
pomůcce všechna pera z ocasu“ apod., kde nějaké láskyplné matčino
vysvětlování či domluvy/zákazy mají hodnotu nerozlišitelnou od nuly.
A když připočtu, že právě díky tatíkovu řemenu jsem se např. naučil malou násobilku bezchybně za jediné odpoledne a mnohé další stejně podivuhodné pedagogické výkony, není současné kategorické zakazování tělesných trestů „vyléváním vaničky i s dítětem“? ;) :)