Avatar uživatele
Pokročilý

Neustálá potřeba spánku

V poslední době mám neustálou potřebu spát. Např. Jdu spát v devět, vzbudím se v 15:00 udělám vše co mám je 19:00 a já už mám opět potřebu spát.. Byla jsem u doktora jestli nejsem nemocná ale to popřel. Loni jsem se s tím potýkala v červenci, srpnu a pak to samo zmizlo. Je to normální?
Doplňuji:
Tím v devět myslím 21:00

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Uplně normální to neni. Spávat pravidelně 18 hodin , každý den se určitě za normál nedá považovat. Pokud ovšem nejsi kojenec. Pokud to přetrvává, navštívil bych jiného lékaře.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele

Pokud Tě lékař vyšetřil a nic nenašel, tak prostě spi. Organizmus je příliš složitý, než aby se dalo všeobecně nastavit, kolik hodin spánku je skutečně třeba. Něco může souviset se zimním obdobím a nedostatkem vitamínu D,s ostatními vitamíny a stopovými prvky, mohou v tom být hormony a podobně.
Zkus si natáhnout budík a spát v jednom zátahu 8-9 hodin. Potom se snaž vstát. Když bude potřeba spánku přetrvávat, tak proti tomu zbytečně nebojuj.


Avatar uživatele
Zlatý

Nemáte v příbuzenstvu tyhle?
http://img.ahaonline.cz/…

Ale vážně..
Vyšší potřebu spánku tělo vyžaduje zpravidla tehdy, když je nějak silně psychicky vyčerpáno. Stačí dokončit třeba významný projekt, zvládnout zkoušku, mít "za sebou" něco, co se dlouho táhlo...Jestli máš vleklé problémy nebo jsi před časem prodělala nějakou nemoc, je dost obvyklé, že tělo jako přirozenou rekonvalescenci "používá" právě spánek. Jestli jsi byla na testech a jsi OK a tvůj spánek nikomu a ničemu nepřekáží, pak se nic neděje. Vyspi se - třeba trochu "do zásoby". Pokud únavu a potřebu spánku cítíš, je to rozhodně něco jiného, než třeba narkolepsie - to usneš doslova kdykoli a kdekoli. Strašit tě nebudu, za chvíli už to stejně asi zalomíš, ne? Tak dobrou a ať se ti něco hezkého zdá:-)


Avatar uživatele
Pokročilý

Může to být psychického rázu nebo třeba v důsledku špatné životosprávy. Málo vitamínů, hodně minerálů a podobně. Poradit by ti měl lékař. Každopádně většinou pomůže obohatit jídelníček o zeleninu a ovoce, vyvarovat se těžce stravitelných jídel, vynechat minerálky a podobné nápoje, raději si udělat čaj nebo vodu s citronem a mátou.


Avatar uživatele

Tak to je celkem dost, normální je tak kolem 8 hodin spánku ale 18, to je celkem fest.
To mi připomíná intr, tam jsme spali pořád, bylo to zdechlostí, neměli jsme žádné zájmy tak jsme spali, ale když začalo být tepleji, pak se to spravilo.
Chce si to natrénovat nějaký režim, aby si tělo zvyklo.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1609
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1282
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.