další díry do ucha (jak a kam)?

ahoj, přemýšlím o dalších dírách do ucha, ted mám klasickou jednu v každém lalůčku, ale chtěla bych do lalůčku ještě dvě a třeba i do chrupavky. ale vůbec netušim co a jak, jestli si mám nechat udělat na obě uši to samé nebo jenom na jedno, co myslíte? jak se to dává, díky za rady jestli to je hodně nepříjemné a tak.

Odpovědi:

proti víc dírám do ucha nic nemám, ale bejt tebou to moc nepřeháním, kámoška jich měla snad šest v jednom uchu a nemohla přestat škytat, jak jí to dráždilo nějakej nervík :DDDDD

Bronzový

Pokud jsi opravdu SPORTOVNÍ ŽENA.....asi by se k Tobě nehodily.
Vážně - nedoporučuju, proč, už napsali ostatní.
Kdybych mohla vrátit čas,ty dvě navíc bych neměla,skončila jsem u lékaře a mám jizvičku,jediný rozdíl je,že se psal rok 1982 a nikde žádné informace o nervových zakončeních atd. Nikdy se nedozvím,jestli a jak mě tahle móda poškodila na zdraví.

Zlatý

Nejlépe už nikam. Jizvu na břiše si přece taky neuděláš schválně pro nic .

Pokročilý

Dle mého názoru to vypadá lépe když je to na jednom uchu , ale to je na vkusu každého, doporučuji poradit se s kosmetičkou nebo s někým kdo ti to bude dělat.

Bronzový

No nepříjemné to není, aspoň pro mne ne, já si do ucha nenechám píchat. Jenom takové upozornění: Ušní boltec představuje velké množství nervových zakončení, masírováním ušních boltců, můžeme stimulovat různé orgány. Umístění na uchu odpovídá poloze dítěte před narozením a dá se to najít kdekoli. A to upozornění. Hlavně si dej pozor, aby to dělal odborník, aby Ti třeba nepoškodil tímto zrak nebo nějaký jiný orgán.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Krása a styl

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Krása a styl

Zlatý Drap 438
Zlatý iceT 350
Zlatý marci1 329
Zlatý hanulka11 322
Zlatý briketka10 244
Zlatý ReHu 230
Zlatý Damiana 229
Zlatý quentos 191
Zlatý annas 190
Zlatý mosoj 179

Zobrazit celkový žebříček