Avatar uživatele
Michala11

Z jakého důvodu se koblihy sypou hroznovým cukrem?

Cukr na koblihách prostě není klasický, řepkový, moučkový z pytlíku. Už z dětství si pamatuji že mi chutnal víc na kupovaných koblihách, než babiččiných buchtách.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 1922 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
cochee

Viděl jsem videoreportáž z profesionální výrobny koblih. Koblihy se nesypou ani řepným cukrem ani hroznovým. Sypou se ŠKROBEM, který je jen nepatrně přislazen. Cukr by se totiž na teplé koblize rozpustil, byl by nevzhledný a kobliha by patlala ruce daleko více než takto. Není čas čekat, až koblihy vychladnou a cukrovat je teprve pak.

Jo a cukr je když tak řepný, řepkový určitě ne.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Edison

Odpoveď byla označena jako užitečná

Nejsem odborník a jen odhaduji, ale není to třeba proto, aby se hned nerozpustil tukem v koblize, nebo vlhkostí?

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Michala11 Nahlásit


Avatar uživatele
annas

Netuším. Hroznový cukr je méně sladký, dodává sice hned energii, ale že by kvůli tomu někdo kobllihy sypatl hroznovým cukrem?

Našla jsem v jednom odkazu, koblihy obsahují gluózový sirup. Tak mě napadlo, zda je sirupem nenatřou a pak pocukrují, protože je v popisu uvedený i cukr.

Koblihy nejím, takže nevím, jak posyp na nich chutná. Ale když je vidím psoypané např. v Albertu, jsou krásně bílé.

aliendrone – sůl

Já tak zavařuji ovoce již dlouho, na dno sklenice dám špetku soli místo cukru. To mně kdysi dávno poradila lékařka-homeopatka. Pomocí soli vyvstane sladká chuť ovoce.

Kdo chce, můžie si přisladit moučkovým cukrem .

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
aliendrone