Avatar uživatele
mrblackwell

Stříkate si dutiny a spodek auta ?

Zajímá mě jaké množství je potřeba na vystříkání dutin a nastříkání spodku auta.Jaké přípravky používáte a kolik stojí a co k tomu potřebuji za pomůcky abych si to mohl udělat sám doma v garáži.Děkuji za tipy.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? jendahun, Kric.ouwner, fablen, peter044 před 3634 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Nedělám- U stré felicie Š- 440 jsem to dělával stejně jako barbakan a téměř každoročně opakoval. Později jsem jednou dělal Š - 120, ale čím a kolik toho padlo si nepamatuji a dnes už by to stejně neplatilo

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Nikdy jsem to nedělal a dělat nebudu,ale přiznám se,že když jsem měl své první auto Š 440,tak na radu jednoho z mých kamarádu,jsem spodek auta natřel olejem a projel se po prašné cestě a tak se ten prach nalepil.Auto jsem měl ještě pár let a podlaha shnilá nebyla. Dnes si myslím toto už nedělá,proto že převážná část aut je dobře proti korozi ošetřena.Mám Peugeouta z roku 1996 a neuvidím na něm známky koroze,teda,že bych tam měl někde díru!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kric.ouwner

Je to velice dobré pokaď jste z většího města barkan a asi možná i drap jsou z malého města , mám octávku 1,6 2005 a toto je dobrý KAUCUK aerosol 400ml je to levný a dva spreje ti udělá klid na hodně dlouhou dobu , je to lepší než nedělat nic a doufat že se ti nic nestane , možná drap a barkan autem tak často nejezdí já najezdím deně kolem 50 kilometrů a v zimě ti ta sůl udělá dost škody a za jedno odpoledne a 400 stovky to stojí se proti tomu obrnět si myslím ...

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hlada

Dutiny i spodek jsem dřív dělal. Používal jsem Rezistin Car a Rezistin ML. Na osobní auto je potřeba od každého asi 2 kg. Používal jsem 10l zahradní postřikovač a trysku s rotačním válečkem na hadičce, kterou vyrábělo družstvo Deza. Na zavření otvorů se prodávaly 8 mm plastové zátky. Oba přípravky se musí hodně ředit benzínem, takže lepší je to dělat venku kvůli nebezpečí výbuchu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mosoj

Používám sortiment od MOTIPU ve spreji .
Na dutiny systém Ml na voskové bázi, Prodává se i s hadičkou a kovovou rozprašující tryskou na konci hadičky, na otevřené konstrukce nápravy přípravky antikorozní nepřelakovatelné na bázi bitumenu taktéž ve spreji a silně zatěžované plochy odletujícími kaménky přelakovatelné tlumící přípravky také ve sprereji. Vše od firmy MOTIP.

http://www.motipdupli.cz/…

Zejména prostředky na bázi bitumenu chránící otevřené konstrukce náprav na spodku karoserie jsdou hodně účinné.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jendahun

Dělám to a před měsícem jsem to dělal zase.Nechávám to ale odborníkovi a materiál si kupuji sám.Bylo mi kdysi řečeno,že u mého Peugeotu jsou plechy pozinkované a že nerezaví.Takového.....Letos na STK katastrofa.Na nové nebudu tak brzo mít a jezdím i přes zimu.Kupoval jsem asi čtyři litry ve spray na spodek a litr - dva na vnitřní.Dnes ty přípravky schnou rychle a nesmrdí v interiéru.Už to není tlumex a pod.. jako dřív.Většinou to jsou německé přípravky.Setkal jsem se i s tím,že se auto vystříká transformátorovým olejem.Pozor na to - tento olej nasává vlhkost.Pokud chcete auto které nerezaví bez ošetření,musíte asi koupit nějakou severskou značku - volvo a pod..Jinak zrezaví absolutně všechno.
Cena za materiál mě přišla 900korun a práci jsem si odpracoval protislužbou.Dá se to i levněji.

0 Nominace Nahlásit

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava