Avatar uživatele
Natty

Reklamace mobilu

Reklamovali jsme mobil, který byl ještě v záruce. Bylo mi sděleno, že jsem si závadu způsobila sama(mobil byl trochu oťukaný a kvůli tomu asi proto řekli, že je to má vina, jenže mobil mám oťukaný již dlouhou dobu a fungoval normálně), takže provedli nezáruční opravu. Telefon sám od sebe začal „blbnout“. Podle mě mobil ani pořádně si neprohlídli a soudili, že jsem si to zavinila sama kvůli tomu oťukanému displeji. Měla jsem uhradit částku 3000 Kč, prý vada displeje. Telefon mi vrátili z opravy, ale po chvilce, co jsem ho používala zase ten samý problém. Takže jsem si to nezpůsobila sama a problém je někde jinde a měli by mi provést záruční opravu. Podle mě bude chyba v základové desce, ale na tu se vztahuje záruční oprava ne? Ty 3000 Kč by nám měli vrátit, pokud to není vada displeje ne? Kdyby nastaly problémy s tímto servisem(nechtěli by vrátit peníze i přesto, že si za výměnu displeje vzali peníze, jenže ten problém tam pořád je)tak kam se obrátit?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? briketka10 před 3737 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
briketka10

zkus se poradit zde :
http://www.asociace-sos.cz/
můžeš napsat na e-mail
poradna@asociace-sos.cz
nebo se obrať na Českou obchodní inspekci podle místa bydliště :
http://www.co­i.cz/cz/o-coi/kontakty-inspektoraty/
Doplňuji:
na tu asociaci nevolej 1min stojí 90 Kč !!

Upravil/a: briketka10

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
jáára

prosím napiš co to za telefon a servis který neuznal záruku

Doplňuji:
ten Britex to dělá normálně, snaží se odfiltrovat zákazníky kteří se nechají.

Upravil/a: jáára

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mojitek

tak správně by ti ONI měli dokázat že závadu jste si způsobila sama…

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
briketka10

pardon 1min / 10 Kč 😁

před 3737 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek