Avatar uživatele
Marrass

problémy u koncernu W

Dobrý den,

rád bych se zeptal, zda-li někdo neví z jakého důvodu praskají hlavy u všech vozidel koncernu W u motorů 2.0 TDI 103kw a zda-li u vozů roku v.2009 je už tento problém odstraněn. Popřípadě na co si dát u těchto motorů pozor.

Předem mnohokrát děkuji za odpovědi.

Marek

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4854 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
venkovan

Koroptve s křepelkami toto téma ještě neprobíraly, tak nevím o praskání hlav u těchto motorů. Nicméně naftové motory jsou všeobecně citlivější na rychle zatížení (vysoké obrátky) studených motorů než benzinové. Takže s nafťáky je potřeba alespoň prvních 5 –10 kilometrů jet vlažněji. A není je dobré ani hned po velkém zatížení zhasnout, zejména s turbem.
A jinak na konkrétní problémy asi se zeptat na nějaké motoristické diskusi.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

Jo, jo máte pravdu v sobotu prasklo pět žeber nějakému lyžaři na šumavském Zadově !!

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek