Avatar uživatele
Registrovaný

problémy u koncernu W

Dobrý den,

rád bych se zeptal, zda-li někdo neví z jakého důvodu praskají hlavy u všech vozidel koncernu W u motorů 2.0 TDI 103kw a zda-li u vozů roku v.2009 je už tento problém odstraněn. Popřípadě na co si dát u těchto motorů pozor.

Předem mnohokrát děkuji za odpovědi.

Marek

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Koroptve s křepelkami toto téma ještě neprobíraly, tak nevím o praskání hlav u těchto motorů. Nicméně naftové motory jsou všeobecně citlivější na rychle zatížení (vysoké obrátky) studených motorů než benzinové. Takže s nafťáky je potřeba alespoň prvních 5 -10 kilometrů jet vlažněji. A není je dobré ani hned po velkém zatížení zhasnout, zejména s turbem.
A jinak na konkrétní problémy asi se zeptat na nějaké motoristické diskusi.


Avatar uživatele
Zlatý

Jo, jo máte pravdu v sobotu prasklo pět žeber nějakému lyžaři na šumavském Zadově !!

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Stříbrný cukrar 661
Zlatý mosoj 657
Zlatý Drap 656
Zlatý gecco 478
Stříbrný honza19hk 286
Bronzový kapitán 273
Zlatý venkovan 246
Zlatý Lamalam 234
Zlatý Hlada 227
Zlatý Kepler 219

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.