Avatar uživatele
ShyDoe

Poradte mi zemi, kde je v létě teplo, domluvím se tam anglicky a vydělám si slušné peníze na vysokou ?

Ahoj, potřebuji si přes prázdniny vydělat na studium na vysoké škole a hlavě se potřebuji naučit anglicky. Přemýšlela jsem o Londýně, protože moje sestřenice tam pracuje v bufetu a každé dva týdny dostane 700 liber, to by mi ke studiu strašně pomohlo, ale tam v Londýně je v létě chladno, chtěla bych někam do tepla, spíše potřebovala, protože mám problémy s ekzémem a když se v létě pořádně nevysluním, přes rok potíže nezmírním. Nevíte o nějaké zemi, kde se tedy domluvím anglicky, vydělám si slušné peníze a kde je teplo, popř, jaká práce je tam k dispozici ? Děkuji moc :)

Zajímavá 0 před 3342 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
zjentek

USA

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Putin

700 liber v bufetu na dva týdny?? Proč jsem se sakra vyučil elektrikářem?! 😁

V Londýně je teplo v létě, anglicky se dobře naučíš během pár měsíců a brigády ti tam asi vydělají dobře, tak nevím co řešit 🙂 Pokud umíš i třeba německy, či francouzsky, tak tam se taky nemají nejhůře a není to vůbec daleko 🙂
Doplňuji:
Ještě bych dodal Lucembursko, ségra tam měla kolem 70 000 na dva měsíce přes léto! ;)

Upravil/a: Putin

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jjj123456789

Austrálie.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pepa25

Na naučení angličtiny je dobrá Malta – a teplo je tam dost. Akorát si nejsem jistý tou prací, ale možná v turistickém ruchu by to snad šlo.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Vzdělání a práce