Avatar uživatele
snarkon

Proč mi po slozeni pc nejde nahrat windows??

Zdravím složil jsem si nový pc ale nejde mi nainstalovat windows mam nastavený boot jako prvni na mechaniku ale i tak to píše pořád dokola : Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key.....
i když to vte mechanice mám tak to dělá pořád dokola a mechanika to DVD načítá.Všechny kably vše mám dobře zastrčené atd..Nevíte co stím?

Doplňuji:
dvd je funkční zkoušel sem víc dvd i z flash disku a pořád to samé i sem zkoušel odpojit hdd a nechat zapojenou jen mechaniku ap ořád to samé.

Zajímavá 0 před 3639 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Quimby

Zkus si stáhnout bootovací linux na flashku a zkus jestli to půjde. Nejspíš máš blbý DVD.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
jpau

Trochu je to v rozporu s tím, co máš nastavené v biosu ale můžeš to mít blbě zaswitchovaný. Myslím že jsem se s tím už setkal, že jsem sice měl mechaniku a firstboot ale nefungovalo to.

Zapojil bych zvlášť na jednu kšandu disk a na druhou mechaniku přičemž obojí switchnul na master. Pokud máš jen jednu kšandu tak zkus konfiguraci slave disk a master mechanika.

Pokud to nezabere tak skoušet celky (funkční cd, funkční mechanika aj.)
Doplňuji:
Ouuu… z(s)koušet

Upravil/a: jpau

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Roman71

Pokud máš v BIOSu nastaveno bootování v pořadí 1.DVD mechanika, 2.Pevný disk, 3.ostatní.. Překontroluj jednu zásadní věc. Nevím jestli ještě používáš IDE rozhraní (plochý 80-ti žilový kabel), měl by být modrý konec v základní desce, druhý konec kabelu v pevném disku a prostřední konektor v DVD mechanice. Na obou mechanikách switch nastaven na Cable Select (CS). Je to trošku náročné na uspořádání mechanik vzhledem k délce kabelu, ale takto to bez problému funguje ve většině mých starých PC.

Pokud máš SATA mechaniky, tak tam už stačí podle čísel konektorů zapojovat postupně jednotky, 1.pevný disk, 2.DVD mechanika.. Tam už by to takový oříšek být neměl a pokud ti naběhne zdroj, mělo by ti vše fungovat jak má, tedy pokud máš správně zapsaný obraz média na nosič, kvůli zaváděcímu (boot) sektoru.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
krftwrk

Spatne vypalene…asi jsi zapomel pri vypalovani udelat, aby bylo DVD bootovaci.....

Hold bez do obchodu si koupit origo a NESTAHUJ WAREZ !!!

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Hlada

Doplnění je nejasné. Jak jsi zkoušel funkčnost mechaniky? Který program šel nabootovat?

před 3639 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Hlada

Nejdřív je potřeba vyloučit chybu samotného DVD a ověřit funkci mechaniky.
Vyzkoušej jakékoli jiné bootovací médium, např.Hiren´s Boot, záchranné CD od zálohovacího nebo antivirového programu.

před 3639 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
arygnoc

niekde bude chyba.

od hardware až po správny sw (originál), a to včítane bios-u.

před 3639 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek