Avatar uživatele
snarkon

Proč mi po slozeni pc nejde nahrat windows??

Zdravím složil jsem si nový pc ale nejde mi nainstalovat windows mam nastavený boot jako prvni na mechaniku ale i tak to píše pořád dokola : Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key.....
i když to vte mechanice mám tak to dělá pořád dokola a mechanika to DVD načítá.Všechny kably vše mám dobře zastrčené atd..Nevíte co stím?

Doplňuji:
dvd je funkční zkoušel sem víc dvd i z flash disku a pořád to samé i sem zkoušel odpojit hdd a nechat zapojenou jen mechaniku ap ořád to samé.

Zajímavá 0 před 3639 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Quimby

Zkus si stáhnout bootovací linux na flashku a zkus jestli to půjde. Nejspíš máš blbý DVD.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
jpau

Trochu je to v rozporu s tím, co máš nastavené v biosu ale můžeš to mít blbě zaswitchovaný. Myslím že jsem se s tím už setkal, že jsem sice měl mechaniku a firstboot ale nefungovalo to.

Zapojil bych zvlášť na jednu kšandu disk a na druhou mechaniku přičemž obojí switchnul na master. Pokud máš jen jednu kšandu tak zkus konfiguraci slave disk a master mechanika.

Pokud to nezabere tak skoušet celky (funkční cd, funkční mechanika aj.)
Doplňuji:
Ouuu… z(s)koušet

Upravil/a: jpau

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Roman71

Pokud máš v BIOSu nastaveno bootování v pořadí 1.DVD mechanika, 2.Pevný disk, 3.ostatní.. Překontroluj jednu zásadní věc. Nevím jestli ještě používáš IDE rozhraní (plochý 80-ti žilový kabel), měl by být modrý konec v základní desce, druhý konec kabelu v pevném disku a prostřední konektor v DVD mechanice. Na obou mechanikách switch nastaven na Cable Select (CS). Je to trošku náročné na uspořádání mechanik vzhledem k délce kabelu, ale takto to bez problému funguje ve většině mých starých PC.