Avatar uživatele
Mousinek

Od kterého roku si pamatujete své dětstvi?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? zhuzupets, mojitek, anonym, mosoj, iceT, Frogman před 4918 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
BEAES

Pamatuji si, když jsem chodila do školky, tak že asi 3–4 roky.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
quentos

zhruba od čtyř až pěti. Křeslo ve školce, kde jsem tehdy místo učitelek četl ostatním dětem pohádky před spaním, zatímco učitelky šly na kafe, bych moh popsat ještě dnes včetně polohy postýlek :{))>

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Tak já si pamatuji od svých tří let života.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mosoj

Tak to by mě také zajímalo. V paměti mám výjevy, které nedokáži datovat, zřejmě proto, že jsem v té době čas jako takový neregistroval. Datovat podle událostí dokáži tak od 3–4 let, ale některé prožitky si myslím že jsou starší.
Velmi zajímavá otázka!!!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

z dětství si pamatuji jen útržky a tak jako Mosoj ani já nemohu říct kolik mi bylo,

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
iceT

Asi tak od ctyr let,pamatuju si,ze tete se narodila mala Petruska a ja jsem myslela,ze je to ziva panenka a chtela jsem taky takovou,maminka v te dobe byla v ocekavani a rikala mi"taky budes mit takovou"pak odjela do porodnice a privezla maleho Romanka,bylo me to lito a porad jsem chtela Petrusku.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mojitek

taky jsem na tohle kolikrat myslel,a taky si sam sebe pamatuju asitak od svych 3 let.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zhuzupets

Pamatuji si dětství asi od 5ti let, chodila jsem do školky a čekala jsem na schodech až přijde mamka a půjdem domů. Taky si z té doby pamatuji,že mě soudružky učitelky nutili dojídat oběd a cpali to do mě lžící. Dnešní školky jsou ráj pro děti.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.