Avatar uživatele
jirka F

Může člověk po předávkování léky nutně upadnout do bezvědomí, nebo se tak děje pouze, když tabletky zapije alkoholem?

Nepředávkoval jsem se jen mně to zajímá.

Může člověk po předávkování léky nutně upadnout do bezvědomí nebo se tak děje pouze když to zapije alkoholem?

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 1133 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Kepler

Záleží na tom o jakou skupinu léků by šlo. To by to předávkování muselo být opravdu velké. S alkoholem je nebezpečné kombinovat třeba barbituráty, protože účinky se sčítají.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
elkon

Záleží co je to za léky. Po některých může i zemřít.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

slova „může“ a „nutně“ nepatří do jedné věty. Alespoň ne zařazená tak jak jsi to s nimi provedl ty. Buď „může“, nebo „nutně“.

A pak samozřejmě záleží na tom jaké léky, v jakém množství a v jaké jseš kondici…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mosoj

Lék je svým způsobem jed, alkohol je jed. Co chceš víc.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

Nový příspěvek