Avatar uživatele
czechmr

Měla bych se stydět za to, že mě přitahují starší muži? Může za to můj otec?

Dobrý den, už od počátku puberty sem měla tušení, že mě moji vrstevníci nijak nepřitahují. Já vím že převážně velké části holek/žen se líbí když je kluk/muž starší než ona, ale u mě je to o něco více let rozdíl.
Skoro každá má kamarádka má přítele, který je tak maximálně o 5 let starší než ona a říkají mi, že už těch 5 let je podle nich celkem veliký rozdíl.
Když mi bylo 16, strávila jsem noc s klukem který byl starší o 7 let, což mi příjde v pohodě. Když mi bylo 17, měla jsem 1 rok poměr s mužem kterému bylo 37, ale zamilovaná jsem do něj nebyla, spíš mě jen přitahovalo to, že je starší, zkušenější a líbilo se mi, jak byl nadšený z toho, že mě může zaučovat. Cítila jsem že mi dává něco, co mi mladý kluk dát nemůže a nešlo o zkušenosti.
O rok později jsem se zamilovala mého učitele, kterému bylo v té době 35.Hrozně mě to trápilo, jelikož měl ženu a děti a já na něj nedokázala přestat myslet docela dlouhou dobu. I přesto, že mi má intuice našeptávala, že se mu také líbím a že bych s tím měla něco dělat, jsem si řekla že dám radši ruce pryč, už jen z důvodu že byl ženatý, měl děti a byl to můj učitel.
Momentálně je mi 22 let,před půl rokem jsem měla poměr s mužem ve věku 35 let který brzy skončil.
No a ted' jsem zakoukaná do muže kterému je 58. To už je opravdu rozdíl a začíná mě to vážně děsit. Když ho vidím, rozbuší se mi srdce, myslím na něj každý den a ráda myslím na to, co by se mohlo dít kdybychom spolu byli sami, cítím že jsem se opět zamilovala až po uši.Myslíte si že je to opravdu něco, za co bych se měla stydět? Myslíte si že to má něco společného s událostí z dětství? Můj otec se o nás moc nestaral a když mi bylo 11 tak od nás odešel za mladší ženou.
Děkuji všem za odpověd' a byla bych vám vděčná kdyby jste odpovídali pokud možno co nejslušněji a neodsuzovali mě, protože jsem si už pár urážek vyslechla. Děkuji 🙂