Avatar uživatele
czechmr

Měla bych se stydět za to, že mě přitahují starší muži? Může za to můj otec?

Dobrý den, už od počátku puberty sem měla tušení, že mě moji vrstevníci nijak nepřitahují. Já vím že převážně velké části holek/žen se líbí když je kluk/muž starší než ona, ale u mě je to o něco více let rozdíl.
Skoro každá má kamarádka má přítele, který je tak maximálně o 5 let starší než ona a říkají mi, že už těch 5 let je podle nich celkem veliký rozdíl.
Když mi bylo 16, strávila jsem noc s klukem který byl starší o 7 let, což mi příjde v pohodě. Když mi bylo 17, měla jsem 1 rok poměr s mužem kterému bylo 37, ale zamilovaná jsem do něj nebyla, spíš mě jen přitahovalo to, že je starší, zkušenější a líbilo se mi, jak byl nadšený z toho, že mě může zaučovat. Cítila jsem že mi dává něco, co mi mladý kluk dát nemůže a nešlo o zkušenosti.
O rok později jsem se zamilovala mého učitele, kterému bylo v té době 35.Hrozně mě to trápilo, jelikož měl ženu a děti a já na něj nedokázala přestat myslet docela dlouhou dobu. I přesto, že mi má intuice našeptávala, že se mu také líbím a že bych s tím měla něco dělat, jsem si řekla že dám radši ruce pryč, už jen z důvodu že byl ženatý, měl děti a byl to můj učitel.
Momentálně je mi 22 let,před půl rokem jsem měla poměr s mužem ve věku 35 let který brzy skončil.
No a ted' jsem zakoukaná do muže kterému je 58. To už je opravdu rozdíl a začíná mě to vážně děsit. Když ho vidím, rozbuší se mi srdce, myslím na něj každý den a ráda myslím na to, co by se mohlo dít kdybychom spolu byli sami, cítím že jsem se opět zamilovala až po uši.Myslíte si že je to opravdu něco, za co bych se měla stydět? Myslíte si že to má něco společného s událostí z dětství? Můj otec se o nás moc nestaral a když mi bylo 11 tak od nás odešel za mladší ženou.
Děkuji všem za odpověd' a byla bych vám vděčná kdyby jste odpovídali pokud možno co nejslušněji a neodsuzovali mě, protože jsem si už pár urážek vyslechla. Děkuji 🙂

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? iceT, paul1, Kepler před 1299 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Kepler

Tvůj otec za to nemůže. Není to nic neobvyklého, i mně se několikrát stalo, že projevila zájem o generaci mladší partnerka, i když se na mně neblýská zlato a ani nejsem přezrálý krasavec typu generála Pavla. Některým ženám zkrátka imponuje životní zralost před postpubertálními nevyzrálymi machry, co mají na uších furt sluchátka a vlastně nic neumějí. Pro společný život ale mezigenerační soužití nedoporučuji.
Jeden 70tiletý známý si stěžoval co se starou babou (bylo jí 50). Ale to už je jenom srandička 🙂 Většinou je to naopak.

Upravil/a: Kepler

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
da ny

Pravdou je, že mnoho mladých dívek, kterým „chyběl táta“ přitahují
nějaký čas starší muži. To často přejde.
Proti dětskému a dívčímu snění, fantazii nelze nic namítat ;)
Představte si, že jste vdaná a nějaká žena/dívka pokukuje po Vašem partnerovi
a začne vyvíjet aktivitu a „připraví“ Vás o manžela a děti o tátu. Karma je zdarma…..
Jste ještě velmi mladá, nezkušená, možná i snílek. Chlapci ve Vašem věku Vám toho často mnoho nabídnout neumí/nemohou (nemám na mysli finance). Sami se hledají, sbírají zkušenosti, nechtějí se vázat. Na vážnější vztah třeba nepomýšlejí.
Až Vám bude 35 a více, mohou Vás pro změnu přitahovat „zajíčci“.
Ten pravý teprve přijde a někdy až na několikátý pokus. Ani první manželství
nemusí být s tím pravým.
Nyní se stydět nemusíte.
Snažte se chovat tak, abyste se jednou nemusela stydět za své činy :)
Tam, kde je láska oboustranná, věk roli nehraje. Flirt je jen krátkodobá záležitost.
Někdy i jen pár pěkných let za to stojí. Lidé jsou spolu tak dlouho, dokud si mají
so říci, co dát. Někdy se setkají na krátký čas, jindy na několik let nebo na celý život.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kelt

Pokud ti starší muži jsou trochu při hmotně na výši, tak bych řekl, že jsi zlatokopka. A jinak neposuzuj se s ostatními. To, že se 99 tvých vrstevnic chová jinak, neznamená, že jsi špatná. Pokud to srdce cítí, že je to v pořádku, tak hlava ti neodpoví.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zjentek

5× Zdrávas Maria a budiž ti odpuštěno. Přidej 3× Otčenáš – nic nezkazíš.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
iceT

Stydět se nemusíš.
Myslím, že trochu,ale fakt jen trochu, za to tvůj otec může, protože nebyl poblíž, když jsi dospívala, tak ho teď hledáš v podobě staršího partnera, možná. Možná ne, možná je to jen ve tvé hlavě, nevím. Já to mám opačně, partnera stejně starého, maximálně ± 3 roky rozdíl.
Ale určitě bych se být tebou vyvarovala závazků v podobě dětí s výrazně starším pánem, protože co si budeme nalhávat… tělo stárne, občas i mysl.
Každopádně na děti máš ještě dost času a do té doby se tvoje preference třeba změní.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
paul1

Mám za to, že 22 a 58 je moc velký rozdíl. Jde o to, že za pár let budete žena v rozpuku a partner už Vám nebude stačit. A také jde o děti, pokud tedy by jste je chtěla mít.
Trochu to odlehčím vtipem: Žena na zpovědi farářovi: „Podvedla jsem muže“. Farář na to: „Běhat okolo kostela, za každý podvod jedno kolečko“. Žena: „Tak to si raději skočím pro kolo“.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek